حجاب تجلی کرامت انسانی و ارزش‌‌های اخلاقی است


حجاب تجلی کرامت انسانی و ارزش‌‌های اخلاقی است

امام جمعه شهرستان املش با بیان اینکه ترویج حجاب جامعه را از آسیب‌های اجتماعی مصون نگه می‌دارد، گفت: حجاب به معنای محدودیت نیست بلکه تجلی کرامت انسانی و ارزش‌‌های اخلاقی است.

حجاب تجلی کرامت انسانی و ارزش‌‌های اخلاقی است

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام علی رنجبر، امام جمعه املش امروز، 23 تیر ماه در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان املش حجاب و عفاف را ضامن پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و اظهار کرد: آنچه که می‌تواند جامعه را از آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها مصون نگهدارد، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است.

وی خانواده را مهمترین نهاد اجتماعی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب عنوان کرد و افزود: یکی از مهمترین علل بدحجابی در جامعه، تاثیر‌پذیری خانواده‌ها از شبکه‌های ماهواره‌ای و متعاقب آن تضعیف پایه‌های اعتقادی مردم است.

رنجبر تصریح کرد: حجاب به معنای محدودیت نیست، بلکه تجلی کرامت انسانی و ارزش‌های اخلاقی است و همچون صدف، گوهر گرانبهای وجودی زن را از بسیاری از آفات دور نگه می‌دارد و به زن کرامت و شخصیت می‌بخشد.

امام جمعه املش به اقدام نیروی انتظامی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در تفرجگاه‌ها اشاره کرد و گفت: حضور گشت‌های امنیت اخلاقی در تفرجگاه‌ها اقدامی به‌ جا و درخور تقدیر است که با تداوم این امر می‌توان تا حدودی فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه تقویت کرد.

سرهنگ رجبی، فرمانده انتظامی املش نیز در این نشست گفت: موضوع فرهنگ عفاف و حجاب مسئله‌ای است که تمامی دستگاه‌ها باید در آن نقش آفرین باشند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه غرب با صرف هزینه‌های بسیار تلاش می‌کند تا حجاب را به عنوان یک محدودیت برای زنان در جامعه القاء کند، افزود: اسلام تاکید به حجاب زن در جامعه دارد چراکه حجاب برای ورود زن به عرصه‌های اجتماعی محدودیت نیست بلکه یک نوع مصونیت است و با حفظ حجاب به ارزش واقعی خود دست می‌یابد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی