جلوه «سه شنبه های تکریم» شمیم عطر فرهنگ ایثار و شهادت خواهد بود


جلوه «سه شنبه های تکریم» شمیم عطر فرهنگ ایثار و شهادت خواهد بود

سقاء گفت: جلوه «سه شنبه های تکریم» و حضور در منازل خانواده شهدا برای نوجوانان و جوانان مسجدی شمیم عطر فرهنگ ایثار و شهادت خواهد بود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» از هفته گذشته با هدف تجلیل از خانواده های شهدا و همزمان با افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت در استان اردبیل کلید خورد و این روند هر هفته با حضور در مناطق خانواده شهدا ادامه خواهد داشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: جلوه «سه شنبه های تکریم» و حضور در منازل خانواده شهدا برای نوجوانان و جوانان مسجدی شمیم عطر فرهنگ ایثار و شهادت خواهد بود.

این مقام مسئول افزود: این برنامه فرهنگی طبق برنامه ریزی هر هفته روزهای سه شنبه با حضور در منازل خانواده شهدا و جانبازان انجام می شود و از مقام شامخ شهدا و جانبازان به عنوان مدافعان حریم وطن تجلیل خواهند شد.

سقاء اذعان داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا این طرح ملی با مشارکت معدودی از مسئولان استانی و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: معرفی شهدا و جانبازان سرافراز به نوجوانان و جوانان می تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده نقش اساسی داشته باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: در این طرح با مشارکت اداره کل بنیاد شهید استان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس صورت خواهد گرفت.

سقاء بیان کرد: این طرح به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سراسر کشور اجرا می شود.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی پیکر