توزیع 100 بسته معیشتی بین محرومان به همت اعضای کانون «ابوذر»


توزیع 100 بسته معیشتی بین محرومان به همت اعضای کانون «ابوذر»

اعضا و فعالان کانون فرهنگی هنری «ابوذر» به مناسبت ماه ذی‌القعده یکصد سبد معیشتی را بین نیازمندان منطقه مرتضی‌گرد توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، کانون فرهنگی هنری «ابوذر» به مناسبت ماه ذی القعده اقدام به اهدای ۱۰۰ بسته سبد غذایی در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان منطقه «مرتضی‌گرد» کرده است.

سبدهای غذایی که در قالب رزمایش مواسات و همدلی میان نیازمندان در حال توزیع است، شامل مرغ، برنج، روغن، حبوبات و.... است که با جمع آوری کمک های مردمی تهیه و برای نیازمندان مرتضی گرد که در منطقه ۱۹ تهران واقع شده است، ارسال می شود.

مسجد ابوذر با مشارکت مرکز نیکوکاری و از طریق کمک های مردمی توانسته تا به امروز پنج هزار بسته سبد غذایی به نیازمندان اهدا کند.

همچنین توسط فعالین و خیرین و نیز به همت کانون فرهنگی هنری ابوذر چهار دست جهیزیه کامل که شامل یخچال، تلویزیون، فرش، اجاق گاز و... است به نوعروسان تحت پوشش اهدا می شود.

بنابراین گزارش، برگزاری کلاس های قرآن، احکام، بصیرت افزایی، ورزشی و... از جمله دیگر خدمات کانون فرهنگی هنری مسجد ابوذر است که در منطقه فلاح تهران واقع شده است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج