دفترچه خاطرات مایکل جکسون فاش شد + عکس


دفترچه خاطرات مایکل جکسون فاش شد + عکس

دفترچه خاطرات مایکل جکسون آرزوها و اسرارش را فاش کرد. دیلن هاوارد، روزنامه‌نگار تحقیقی، از این دفترچه‌ خاطرات تازه‌کشف‌شده پرده برداشت.

دفترچه خاطرات مایکل جکسون فاش شد + عکس

به گزارش راهبرد معاصر؛ دفترچه خاطرات مایکل جکسون رازهای او را برملا کرده، تا حدی که نشان می‌دهد این خواننده‌ی پرآوزه علاقه‌ی بسیاری به شهرت ابدی داشته و اینکه دلش می‌خواسته نخستین مولتی‌میلیاردری باشد که هم بازیگری می‌کند و هم کارگردانی.

دست‌نوشته‌ی مایکل جکسون از رویای شهرت ابدی و درآمد هفتگی بیست میلیون دلاری

دفترچه خاطرات مایکل جکسون فاش شد + عکس

دیلن هاوارد، روزنامه‌نگار تحقیقی، از این دفترچه‌ خاطرات تازه‌کشف‌شده پرده برداشت. هاوارد در کتابش با عنوان «بد: اکتشافاتی بی‌سابقه از زندگی مخفی مایکل جکسون» که هفته‌ی گذشته و در تاریخ دوم ژوئن ۲۰۲۰ منتشر شد به دست‌نوشته‌هایی از سلطان موسیقی پاپ اشاره می‌کند که دلش می‌خواسته همچون چارلی چاپلین و والت دیزنی به شهرتی ابدی دست یابد. او همچنین در کتابش می‌نویسد مایکل جکسون ۵۰ ساله پیش از مرگش در ژوئن ۲۰۰۹ رویای بازیگری در سر می‌پرورانده. از دیگر علایقی که در دفترچه خاطرات مایکل جکسون منتشر شده این است که او می‌خواسته نخستین مولتی‌میلیاردری باشد که هم بازیگری می‌کند و هم کارگردانی. او در همین دفترچه خاطراتش نوشته اگر هفته‌ای بیست میلیون دلار درآمد داشته باشد به خواسته‌اش می‌رسد و از فرصت‌های سرمایه‌گذاری‌اش نوشته، از جمله برگزاری کنسرت برای سرک آفتاب و قراردادهای تجاری با برندهای ورزشی همچون نایک یا همینطور با کمپانی‌های فیلم‌سازی هالیوود.

دفترچه خاطرات مایکل جکسون فاش شد + عکس

از دیگر آروزهایی که در دفترچه خاطرات مایکل جکسون کشف شده این بوده که او می‌خواست دو فیلم «بیست هزار فرسنگ زیر دریا» و «هفتمین سفر سنباد» را دوباره بسازد و دوست داشته بازرگانی را استخدام کند. هاوارد در کتابش جمله‌ایرار را مستقیماً‌ از دفترچه خاطرات مایکل جکسون نقل کرده: «اگر فیلم نسازم به شهرت ابدی نمی‌رسم.»

دفترچه خاطرات مایکل جکسون فاش شد + عکس

قصد مایکل جکسون برای استخدام حسابدار و وکیل

از دیگر مسائلی که دفترچه خاطرات مایکل جکسون فاش کرده این است که او می‌خواسته کنترل سرمایه‌اش را خودش به دست بگیرد و از سودجویی مشاورانش نگران بوده. او نوشته: «الان یه چک ۵۰۰۰ دلاری می‌نویسم. می‌خوام یه حسابدار مطمئن و یه وکیل استخدام کنم. باید وکیل بگیرم.» مایکل جکسون در آن زمان نسبت به مدیر برنامه‌هایش مشکوک شده بود و در مورد او نیز نوشته بود: «نه تو هواپیما نه تو خونه‌م نمی‌خوام ببینمش.»

هاوارد در کتاب تازه‌منتشرشده‌اش نوشته آنگونه که از دفترچه خاطرات مایکل جکسون برمی‌آید او به شدت می‌ترسیده که کسی او را به قتل برساند و مدام حس می‌کرده کسی نقشه‌ی نابودی او را می‌کشد. او نوشته: «نگرانم کسی ممکنه بخواد من‌و بکشه. آدم‌های بد همه‌جا هستن. می‌خوان من‌و بکشن و شرکتم‌و ازم بگیرن . . . نمی‌فروشمش.»

دفترچه خاطرات مایکل جکسون فاش شد + عکس


دست‌نوشته‌ی مایکل جکسون در مورد کارگردانی و فیلم‌سازی

آنگونه که هاوارد در کتابش نوشته «این کتاب مسائلی خصوصی از زندگی این سوپراستار را فاش می‌کند و نشان می‌دهد که قصد داشته کسب‌وکارش را دوباره سرپا کند و بدهی‌هایش را بپردازد.»

هاوارد در جای دیگری از کتابش اشاره می‌کند «مرگ مایکل قطعاً خودکشی نبود اما مسأله را طوری نشان دادند که مردی ملول خودش را به تدریج با داروهایش کشته. اطرافیان او هم از این ناتوانی او سوءاستفاده کردند.»

مایکل جکسون پنجاه سال بیشتر نداشت که در سال ۲۰۰۹ درگذشت. او در آن زمان آماده می‌شد که مقدمات تور کنسرتش را فراهم کند اما بر اثر تزریق بیش از حد داروی قوی بی‌هوشی پروپوفول توسط دکترش درگذشت. پس از گذشت ۲ سال از مرگ جکسون، دکتر او «کانرَد موری» به ۴ سال حبس در زندان به علت قتل غیرعمد جکسون محکوم شد. مایکل جکسون پیش و حتی پس از درگذشتش درگیر پرونده‌های کودک‌آزاری بود و جدیدترین موردی که به او اتهام می‌زد مربوط به سال ۲۰۱۹ می‌شد./ سرنا

دفترچه خاطرات مایکل جکسون فاش شد + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...