روند توسعه بازی Babylon’s Fall به خوبی پیش می‌رود


روند توسعه بازی Babylon’s Fall به خوبی پیش می‌رود

بازی Babylon’s Fall جدیدترین ساخته استودیو PlatinumGames است که طرفداران این استودیو به شدت چشم انتظار فرا رسیدن تاریخ عرضه آن هستند. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید. ناشر این بازی اسکوئر انیکس است که با کنسل شدن E3 به خاطر بحران ویروس کرونا، برنامه‌های آن‌ها نیز برای رونمایی از عناوین خود دچار اختلال شد. با این وجود این شرکت برخلاف دیگر ناشرها...

بازی Babylon’s Fall جدیدترین ساخته استودیو PlatinumGames است که طرفداران این استودیو به شدت چشم انتظار فرا رسیدن تاریخ عرضه آن هستند. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید.

ناشر این بازی اسکوئر انیکس است که با کنسل شدن E3 به خاطر بحران ویروس کرونا، برنامه‌های آن‌ها نیز برای رونمایی از عناوین خود دچار اختلال شد. با این وجود این شرکت برخلاف دیگر ناشرها رویداد مختص به خودش را برنامه‌ریزی نکرده است. خوشبختانه استودیو PlatinumGames در توییتر طرفداران را از روند توسعه بازی Babylon’s Fall باخبر کرده است.

با وجود اینکه امید داشتیم تابستان امسال بازی را به شما نشان دهیم، تنها می‌توانیم بگوییم که روند توسعه Babylon’s Fall به خوبی پیش می‌رود. اعضای تیم توسعه از خانه و در فضای امن بر روی بازی کار می‌کنند. اسکوئر انیکس و PlatinumGames متعهد هستند که یک تجربه هیجان انگیز را فراهم کنند و امیدوار هستیم که هرچه زودتر بازی را به شما نشان دهیم.

Babylon’s Fall عنوانی بود که استودیو PlatinumGames در E3 2018 از ان رونمایی کرده بود و چند ماه پیش در رویداد State of Play سونی دوباره نمایش داده شده بود و توانستیم از استایل هک اند اسلش بازی اگاه شویم. گیم‌پلی این بازی که ترکیبی از Devil May Cry و NieR: Automata است و قرار است برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه شود.

استودیو PlatinumGames در حال حاضر بر روی چندین پروژه کار می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها Bayonetta 3 برای نینتندو سوئیچ و Project G.G هست. از Project G.G نیز مانند Babylon’s Fall اطلاعات دقیقی در دسترس نیست و باید منتظر بمانیم تا این توسعه دهنده تریلر جدید از ان منتشر کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی