ضرورت مشارکت مردم در فرآیند بازپروری و اصلاح مجرمان


ضرورت مشارکت مردم در فرآیند بازپروری و اصلاح مجرمان

رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور بر ضرورت تا مشارکت اقشار مختلف جامعه در فرآیند بازپروری و اصلاح مجرمان تاکید کرد.

محمدمهدی حاج محمدی ، رئیس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت :فلسفه ی وجود زندان عبرت آموزی ، انسان سازی، جبران خطا و بازپروری مجرمان است .

محمد مهدی حاج محمدی، رئیس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در دیدار با علی رضا آشناگر ، استاندار سمنان با قدردانی از حضور استاندار سمنان و تشکر از اقدامات درخور توجه وی در بهبود وضعیت زندانهای استان اظهار کرد: فلسفه ی وجود زندان به منظور عبرت آموزی، انسان سازی ، جبران خطا و بازپروری مجرمان است و لذا این سازمان قدردان هر شخص یا ارگانی است که بتواند ما را در جهت تحقق این هدف یاری رساند.
وی با تاکید بر لزوم سهیم شدن اقشار مختلف جامعه در بازپروری و اصلاح مجرمان گفت: باید همگی دست به دست یکدیگر داده و با انجام اقدامات مناسب عقب ماندگی ها را جبران و در جهت بهبود وضعیت موجود تلاش کنیم.
وی همچنین با قدردانی از استاندار سمنان به خاطر مساعدت در تامین برخی نیازهای اداره کل زندانها و اقدامات تامینی استان سمنان و نیز پیگیری های انجام شده در جهت تجهیز و انتقال زندان سمنان اضافه کرد: تلاش خواهد شد تا با تخصیص اعتبارات و تامین نیازهای استان و جبران عقب ماندگی های موجود ، نگرانی استاندار و سایر مدیران ارشد استان را نسبت به وضعیت زندانهای استان سمنان برطرف کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق