تست سرعت پورشه کاین توربوی 962 اسب بخاری


تست سرعت پورشه کاین توربوی 962 اسب بخاری

با قدرت 550 اسب بخاری و سقف سرعت 286 کیلومتر در ساعتی، پورشه کاین توربو قدرت و سرعت زیادی دارد؛ اما این امر باعث نشده تیونری آلمانی با نام HGP این شاسی‌بلند را وارد قلمروی سوپرکارها نکند. خب از نظر شتاب گیری و حداکثر سرعت که این قدبلند آلمانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. شاید … The post تست سرعت پورشه کاین توربوی 962 اسب بخاری appeared first on...

با قدرت ۵۵۰ اسب بخاری و سقف سرعت ۲۸۶ کیلومتر در ساعتی، پورشه کاین توربو قدرت و سرعت زیادی دارد؛ اما این امر باعث نشده تیونری آلمانی با نام HGP این شاسی‌بلند را وارد قلمروی سوپرکارها نکند. خب از نظر شتاب گیری و حداکثر سرعت که این قدبلند آلمانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

تست سرعت پورشه کاین توربوی 962 اسب بخاری

شاید نام این تیونر کمی آشنا باشد زیرا آن‌ها اخیراً آئودی RS7 اسپورت بک را نیز تیون کرده و قدرت آن را به حدود ۱۰۰۰ اسب بخار و حداکثر سرعتش را به ۳۶۴ کیلومتر در ساعت رسانده‌اند. شاسی‌بلند کاین توربو نیز دقیقا قدرت ۹۶۲ اسب بخاری پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی آئودی را ارائه می‌کند. همین پیشرانه در کابین توربو نیز بکار رفته و بنابراین تعجبی ندارد که قدبلند پورشه عملکرد فوق‌العاده‌ای را نشان می‌دهد. از نظر گشتاور هم باید به رقم قابل‌توجه ۱۲۵۰ نیوتون متری اشاره ‌کنیم.

یکی از کانال‌های یوتیوبی برای تست این آمار و ارقام سری به اتوبان های بدون محدودیت سرعت در آلمان زده است. شاید کاین توربو با وزن ۲۳۸۵ کیلوگرمی خود کمی شک و تردید ایجاد کند اما این هیولا توانسته شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۱ ثانیه‌ای، شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۱۰ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۳۳ کیلومتر در ساعتی را ثبت کند. جی‌پی‌اس سقف سرعت ۳۲۴ کیلومتر در ساعتی را نشان داده اما حتی همین رقم نیز برای خودرویی با این ابعاد احساس‌برانگیز است.

تست سرعت پورشه کاین توربوی 962 اسب بخاری

شاسی‌بلند پرقدرت پورشه از نظر بدنه و کابین تغییری نداشته و HGP تنها زیر کاپوت را دست‌کاری کرده است. اگر شما مالک یک کاین توربو بوده و می‌خواهید قدرت بوگاتی ویرون را داشته باشید باید حدود ۳۰ هزار یورو برای این پکیج کنار بگذارید.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک