اهدای بسته‌های تبرکی آستان مقدس امام رضا(ع) به بانوان محجبه


اهدای بسته‌های تبرکی آستان مقدس امام رضا(ع) به بانوان محجبه

مسئول دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله‌سوار، گفت: بانوان محجبه نمک تبرکی آستان امام رضا (ع)، یک عدد ماسک و شاخه گل را به مناسبت هفته حجاب و عفاف در طرح ابتکاری از خواهران کانون‌های مساجد شهرستان بیله‌سوار دریافت کردند.

اهدای بسته‌های تبرکی آستان مقدس امام رضا(ع) به بانوان محجبهبه گزارش ایکنا از اردبیل، شهاب ملکی، مسئول دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله‌سوار، ۲۳ تیرماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران، گفت: همزمان با سومین روز هفته حجاب و عفاف در طرح ابتکاری از خواهران کانون‌های مساجد شهرستان بیله‌سوار بانوان محجبه نمک تبرکی آستان مقدس امام رضا(ع)، یک عدد ماسک و یک شاخه گل دریافت کردند.

ملکی تصریح کرد: تعدادی از خواهران فعال کانون‌های مساجد با حضور در مراکز خرید و تجاری، اماکن عمومی و پارک‌ها اقدام به تقدیر و تجلیل از بانوان محجبه کردند.

وی تصریح کرد: این حرکت ابتکاری می‌تواند الگوی مناسبی برای دختران نوجوان و جوانان در حفظ و مراعات حجاب باشد. نمایشگاه پوستر «حریم ریحانه» نیز همزمان با هفته حجاب و عفاف با هدف ترویج این فرهنگ در پارک تپه تاریخی نرگس شهرستان بیله‌سوار برپا شد و علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی اظهار کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برای فعالان کانون‌های مساجد یک افتخار و برنامه فرهنگی است و باید در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان در خصوص عفاف و حجاب روشنگری خود را با اتکا با برنامه‌های محور در مساجد انجام دهد.

مسئول دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله‌سوار، افزود: منویات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و مقابله با توطئه دشمنان سرلوحه کار‌های و برنامه‌ها است.

ملکی گفت: این برنامه‌ها مختص به هفته حجاب و عفاف نیست و بسیاری از این فعالیت‌های فرهنگی در طول سال با مشارکت بانوان فعال کانون‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...