امر به ورزش امر به معروف است


امر به ورزش امر به معروف است

رییس بسیج ورزشکاران شهرستان خمینی شهرگفت: امر به ورزش امر به معروف است و باید تلاش خود را جهت احیای این معروف به کار بست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، رضا ابراهیمیان رییس بسیج ورزشکاران در جمع تعدادی از بانوان ورزشکار اظهار کرد: با توجه به هفته عفاف و حجاب گفت: حجاب از معروفاتی است که کمرنگ شده و حجاب در ورزش مانع پیشرفت نیست.

وی گفت: امر به ورزش امر به معروف است ، امروز بانوانی در عرصه ورزش فعالیت می کنند که با حجاب خود بهترین مقام های بین المللی را کسب کرده و حجاب مانعی برای پیشرفت و رسیدن به کسب درجات عالی نیست بلکه بانوان در سایه عفاف و حجاب امنیت جامعه و خانواده را حفظ می کنند و باید تلاش خود را جهت احیای این معروف به کار بست.

این مقام مسئول بیان داشت: در سال 1314در مسجد گوهرشاد رضا خان هزاران نفر از زنان باحجاب را به خاک وخون کشید.

وی با بیان اینکه خون های زیادی برای استقلال و عظمت کشور تقدیم درخت اسلام شده است، افزود: بانوان جامعه اسلامی با حجاب و عفاف خود پاسدار خون شهدای اسلام و انقلاب هستند.

رییس بسیج ورزشکاران شهرستان خمینی شهر در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه تک تک مسئولان شهرستان است که در این راه گام های موثر و بلندی برداشته تا نوجوانان و جوانان ما با آموزه های دینی و تربیتی اهلبیت(ع) به ویژه سرور زنان عالم حضرت فاطمه زهرا (س) آشنا شده و حجاب و عفاف را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

در ادامه معاونت سپاه ناحیه خمینی شهر عنوان کرد: اوج کارهای خیر شهادت است و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بالاترین خیرهاست.

رشیدی تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبر انقلاب بزرگترین معروف در حال حاضر حفظ انقلاب و نظام اسلامی است، دشمنان کشور ما و ملتهای مسلمان باجنگهای فرهنگی و نیابتی و جنگ های نرمی که به راه انداخته اند قصد نابودی اسلام و نظام و انقلاب را دارند و بانوان نقش بسیار مهمی در دفاع از فرهنگ ارزشمند اسلامی عهده دار هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بانوانی که در سنگر عفاف و حجاب به وظیفه خود عمل می کنند ادامه دهنده راه حضرت زینب(س) هستند .

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز ابراز کرد: همیشه زنان وسیله ای برای نابودی ارزش های اسلامی بوده اند و اسلام اندلسی با رواج شهوت پرستی در بین بانوان به این نتیجه رسید که مردان از غیرت ساقط شوند.

حمید عموشاهیاز سرمایه گذاری های دشمنان و شاهان پهلوی جهت ترویج بی بندو باری و بی ارزش کردن شخصیت زنان۰ سخن گفت و افزود: حجاب فقط مخصوص بانوان نیست و مردان نیز باید حجاب خود که دیده های آنان است را از نگاه به نامحرم که تیری از تیرهای شیطان است حفظ کنند.

'گفتنی است؛ در پایان این مراسم که باحضور جمعی از ورزشکاران و مسئولان شهرستان انجام شد از بانوان فعال و محجبه تقدیر به عمل آمد.

امر به ورزش امر به معروف است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا