دفاع از جبهه مقاومت امتداد خط عاشورا است


دفاع از جبهه مقاومت امتداد خط عاشورا است

رستمعلی رفیعی، فرمانده لشکر عملیاتی 10 سیدالشهدا(ع) با اشاره به اینکه دفاع از جبهه مقاومت و دفاع از حرم آل‌الله امتداد خط عاشوراست، گفت: شهدای مدافع حرم حقیقت‌های فراموش شده را دوباره زنده کردند.

دفاع از جبهه مقاومت امتداد خط عاشورا است

رستمعلی رفیعی، فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ سیدالشهدا(ع) در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه دفاع از جبهه مقاومت و دفاع از حرم آل‌الله امتداد خط عاشوراست، اظهارکرد: زمانیکه حضرت زینب(س)‌ وارد کاخ یزید شد، یزید برای تحقیر این بانوی بزرگ اسلام چند جمله‌ای گفت که تفسیرش را در عمل شهدای مدافع حرم می‌بینیم.
وی افزود: حضرت زینب کبری(س) نیز جواب کوبنده‌ای داد و گفت: «به ولله قسم که شما نمی‌توانید اسم ما را از تاریخ حذف کنید و ما در تاریخ زنده هستیم».
این مسئول گفت: شهادت اندیشمندان و آزادی‌خواهان عالم گواه این جمله حضرت زینب(س) است به طوریکه وقتی استقلال طلبان هند از گاندی سوال می‌کنند که راه و رسم آزادگی و شیوه مبارزه را از چه کسی آموختی، گفت:«از حسین‌بن‌علی‌(ع) و شیعیان که در مقابل زور و ظلم سر تعظیم فرود نیاوردند.
وی با بیان اینکه راه حضرت زینب(س) و امام حسین(ع) زنده است، افزود: پس از ۱۴۰۰ سال استکبارجهانی با همان کینه تاریخی که اتفاق افتاده بود دوباره دور هم جمع شدند و تمام این ناخالصی‌های تاریخ و کجی‌ها را تحت عنوان داعش، النصره، جیش‌الفتح، جیش‌الحر ارائه کردند.
این مسئول با تاکید براینکه ما در تجلیل شهیدان مدافع حرم با قدرت ایستاده‌ایم، گفت: دنیا مدیون شهدای مدافع حرم است، شهدای مدافع حرم حقیقت‌هایی را که در فهم نادرست تاریخ به ورطه فراموشی سپرده شده بودند را دوباره زنده کردند.
رفیعی در پایان با اشاره به شهادت مدافع حرم «ابراهیم اسمی» گفت: این سلسله ادامه دارد، امروز اسمی، دیروز حاج قاسم و فردا صف طویل افرادی که برای شهادت به انتظار نشسته‌اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا