کتاب طنز “شستن دست” برای کودکان منتشر شد + لینک خرید


کتاب طنز “شستن دست” برای کودکان منتشر شد + لینک خرید

کتاب “شستن دست” توسط دپارتمان کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق (زرافه) به بازار ارائه شد. به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایلنا، “شستن... ادامه مطلب... نوشته کتاب طنز “شستن دست” برای کودکان منتشر شد + لینک خرید اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

کتاب “شستن دست” توسط دپارتمان کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق (زرافه) به بازار ارائه شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایلنا، “شستن دست” عنوان جدیدترین کتاب دپارتمان کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق (زرافه) است که به نویسندگی شهرام شفیعی ، سفیر لبخند بچه‌ها و به تصویرگری سام سلماسی با زبانی طنز و همراه با شوخی منتشر شده است.

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */ در مقدمه این کتاب خطاب به پدران و مادران آمده است:

مادر و پدر گرامی!

همان‌طور که می‌دانید، گاهی ساده‌ترین کارها را هم می‌توانیم با کیفیت بهتری انجام دهیم. یک تغییر کوچک می‌تواند خیلی وقت‌ها نتیجه مهمّی در پی داشته باشد. شستن دست‌ها به شکل کامل و درست، ضامن یک عمر سلامتی بچه‌هاست. بسیاری از بیماری‌های میکروبی و ویروسی به علت درست و به موقع نشستن دست‌ها منتقل می‌شوند. در این کتاب، نویسنده شستن دست‌ها را طوری به بچه‌ها آموزش داده که دیگر هرگز آن را فراموش نخواهند کرد: همراه با شوخی و خنده!

این کتاب با قیمت ۳۸ هزار تومان در بازار کتاب موجود است.

کتاب شستن دست و کتاب های دیگر شهرام شفیعی را با تخفیف ویژه از دیجی کالا یا کتابفروشی شیرین طنز بخرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403