62 تن کلزا از کشاورزان زنجانی خریداری شد


62 تن کلزا از کشاورزان زنجانی خریداری شد

جواد تاراسی به خرید کلزا از کشاورزان زنجانی اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از 62 تن کلزا از کشاورزان خریداری شده که ارزش ریالی این میزان محصول بیش از 362 میلیون تومان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ جواد تاراسی به خرید کلزا از کشاورزان زنجانی اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از 62 تن کلزا از کشاورزان خریداری شده که ارزش ریالی این میزان محصول بیش از 362 میلیون تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت : قیمت خرید تضمینی کلزا را چهار هزار و 660 تومان اعلام شده و گفت: دانه گیاه روغنی کلزا حاوی بیش از48 درصد روغن و کنجاله آن هم حاوی بیش از 40 درصد پروتئین است.

تاراسی تاکید کرد: در سال جهش تولید و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری ، توسعه و ترویج دانه های روغنی در زنجان جزو اولویت های مهم سازمان جهاد کشاورزی استان بوده و برنامه ریزی لازم هم انجام شده است.

وی افزود: خرید تضمینی دانه‌های روغنی از اول خردادماه سال جاری شروع شده و بیش از هفت مرکز در استان زنجان برای خرید کلزا از کشاورزان پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان تصریح کرد: برای ترغیب و تشویق کشاورزان به کشت کلزا آموزش‌های لازم داده شده و طی سالجاری بیش از یک هزار و 140 هکتار از مزارع مستعد استان زیر کشت گیاه کلزا رفته است.

وی اظهار کرد: طی سال گذشته بیش از 770 تن کلزا از کشاورزان زنجانی خریداری شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی