تعیین تکلیف معوقات ماده 38 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران


تعیین تکلیف معوقات ماده 38 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران

معاون بنیاد شهید از تعیین تکلیف معوقات ماده 38 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و پرداخت معوقات این جامعه خبر داد.

تعیین تکلیف معوقات ماده 38 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگرانسعید اوحدی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ با اشاره به تصویب پنج مصوبه در هیات دولت در خصوص ایثارگران و دستور رئیس جمهور گفت: تمامی معوقات و تعهدات جامعه ایثارگری باید تا پایان دولت دوازدهم پرداخت شود که مصوبه بسیار مهمی است و رئیس جمهور بر اجرای آن تاکید دارد.
وی با بیان اینکه یکی از لایه‌های مهم این معوقات ماده ۳۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران کشور است، افزود: آیین نامه این قانون به تصویب رسیده و بخشی از این معوقات قبلا پرداخت شده و بخش عمده آن از سال ۹۱ تاکنون پرداخت شده است.
اوحدی گفت: بر اساس این موضوع کارگروهی متشکل از مجموعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، ستاد کل نیرو‌های مسلح و بنیاد شهید تشکیل شده است که جلسه اول آن با حضور دکتر نوبخت و رئیس سازمان مدیریت بود.
وی افزود: بر این اساس کارگروهی سه جانبه تشکیل شد که الحمدلله آمار و ارقام بنیاد آماده شد است و در جلسه امروز صبح جلسه‌ای با سردار سعیدی نماینده ستاد کل نیرو‌های مسلح داشتیم، احکام ماده ۳۸ را ستاد کل صادر می‌کند که در شرف انجام است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه منابع پرداختی این مطالبات را تا پایان مرداد سازمان برنامه و بودجه مشخص می‌کند، گفت: احکام نیز تا پایان مرداد صادر و پرداخت مطالبات آغاز می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا