شایعه: بازی PES 2021 منتشر نخواهند شد


شایعه: بازی PES 2021 منتشر نخواهند شد

طرفداران بازی‌های فوتبالی در سراسر جهان انتظار عرضه دو عنوان جدید از سری فیفا و PES را دارند، ولی به نظر می‌رسد که امسال بازی PES 2021 منتشر نخواهد شد. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید. با وجود اینکه سری فیفا در زمینه فروش عملکرد بسیار بهتری نسبت به رقیب دیرینه خود دارد، ولی همچنان رقابت خوبی بین دو سری وجود دارد. طرفداران طبق معمول انتظار عرضه...

طرفداران بازی‌های فوتبالی در سراسر جهان انتظار عرضه دو عنوان جدید از سری فیفا و PES را دارند، ولی به نظر می‌رسد که امسال بازی PES 2021 منتشر نخواهد شد. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید.

با وجود اینکه سری فیفا در زمینه فروش عملکرد بسیار بهتری نسبت به رقیب دیرینه خود دارد، ولی همچنان رقابت خوبی بین دو سری وجود دارد. طرفداران طبق معمول انتظار عرضه سالانه بازی eFootball PES 2021 را داشتند، ولی نشانه‌های مختلف به چیز دیگری اشاره دارند.

در فروشگاه مایکروسافت مطلبی درج شده بود که بیان می‌کرد بازی PES 2021 تنها شامل یک آپدیت خواهد بود تا ترکیب تیم‌ها به روزرسانی کند. این به روزرسانی قرار است برای اخرین نسخه از سری، eFootball PES 2020، عرضه شود. البته طبق معمول این اطلاعات به سرعت از روی فروشگاه مایکروسافت برداشته شدند. بنابر اطلاعات لو رفته این به روزرسانی قرار است 15 سپتامبر (۲۵ شهریور) منتشر شود.

تاکنون کونامی به این شایعه واکنشی نشان نداده است و این خبر را تنها به عنوان یک شایعه می‌توان قبول کرد. دیگر موضوعی که در اثبات این شایعه شاید کمک کند، مشکلاتی است که تمامی توسعه دهندگان در سراسر جهان به خاطر بحران ویروس کرونا داشته‌اند. به خاطر بسته شدن استودیو برای جلوگیری از شیوع بیماری، مطمئنا ساخت بازی و فراهم کردن شرایط مناسب برای عرضه جهانی آن کار سختی بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط