چگونه با شنیدن پاسخ نه مقابله کنیم؟


خوردن دست رد به سینه هر فردی می تواند بسیار ناخوشایند باشد و لحظاتی دردناک را برای انسان تولید کند. اما این به معنای به پای رسیدن دنیا نیست.

چگونه با شنیدن پاسخ نه مقابله کنیم؟


خوردن دست رد به سینه هر فردی می تواند بسیار ناخوشایند باشد و لحظاتی دردناک را برای انسان تولید کند. اما این به معنای به پای رسیدن دنیا نیست.
بسیاری معتقدند که بدترین پاسخی که امکان دارد گفته و شنیده شود نه می باشد و نمی توان با آن کنار آمد. اما باید توجه کنید که هنر نه گفتن و نه شنیدن از مهم ترین نشانه های بلوغ هر فردی می باشد.
متاسفانه در رسانه ها و دیگر فضا های آموزش جمعی و فرهنگ سازی تنها بر روز هنر نه گفتن توجه می شود و کسی به نه شنیدن توجه نمی کند در حالی که کنار آمدن با شنیدن پاسخ نه قدرت بسیار بیشتری را مطالبه می کند.
احساس طرد شدن نیز یکی از حالت های نه شنیدن می باشد که یکی از تلخ ترین احساسات می باشد. طرد شدن از گروه ها و افراد می تواند احساسات را به شدت تحریک کرده و حتی منجر به افسردگی شود.
در ادامه ده نکته بسیار مهم را به شما خواهیم گفت که می تواند به شما در مقابل نه شنیدن کمک کند تا دچار درد های عمیق و افسردگی نشوید.

چگونه با شنیدن پاسخ نه مقابله کنیم؟
1. یادتان باشد که این موضوع برای هرکسی اتفاق می افتاد.
2. به احساس خود اهمیت بدهید و آن ها را تایید کنید.
3. به دنبال یادگیری فرصت های پیش رو بروید.
4. به خودتان یادآوری کنید که شما بسیار ارزش مند هستید.
5. چشم انداز خود را گسترش دهید.
6. سعی کنید بفهمید که چه چیزی در واقع شما را از نه شنیدن می ترساند.
7. با ترس هایتان رو به رو شوید.
8. توی سر خودتان نزنید.
9. به اطرافیان خود که شما را دوست دارند تکیه کنید.
10. با یک متخصص این رشته مثل روانشناسان صحبت کنید.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

استفاده از طلای دست دوم باعث انتقال بیماری های پوستی می شود / تعطیلی کارگاههای تولیدی با خرید طلای بی اجرت | 28.8 هزار عدم توانایی طلا برای گران شدن/آیا قیمت طلا کاهش خواهد یافت؟ | 3.8 هزار داروی کرونا در بازار سیاه ناصرخسرو؛ ۵۰۰ میلیون‌ تومان | 1.1 هزار عدم اطمینان در بازار طلا | 1.1 هزار پیشرفت ۹۳ درصدی مسکن مهر و اتمام آن تا پایان سال | 8.3 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403