نمرات بازی Ghost of Tsushima به صورت رسمی منتشر شدند


نمرات بازی Ghost of Tsushima به صورت رسمی منتشر شدند

بازی Ghost of Tsushima در کنار The Last of Us Part II مهم‌ترین و مورد انتظارترین عناوین انحصاری پلی‌استیشن 4 برای سال جاری محسوب می‌شود و اکنون سایت‌های معتبر نقد و بررسی خود از این بازی را منتشر کرده‌اند. جزئیات جدید از Ghost of Tsushima منتشر شده است Ghost of Tsushima در سال 1274 در جزیره سوشیما جریان دارد. این جزیره در آن بازه تحت حمله...

بازی Ghost of Tsushima در کنار The Last of Us Part II مهم‌ترین و مورد انتظارترین عناوین انحصاری پلی‌استیشن 4 برای سال جاری محسوب می‌شود و اکنون سایت‌های معتبر نقد و بررسی خود از این بازی را منتشر کرده‌اند.

Ghost of Tsushima در سال 1274 در جزیره سوشیما جریان دارد. این جزیره در آن بازه تحت حمله مغول‌ها قرار داشته و شما کنترل یک سامورایی، جین ساکای، را در اختیار دارید. بعد از نابودی قبیله جین، او راه یک روح را در پیش می‌گیرد تا جزیره را از چنگال مغول‌ها ازاد کند. تمرکز زیادی از داستان بر روی شخصیت جین و دوگانگی وجودی اون با کد سامورایی‌ها هست.

نمرات بازی Ghost of Tsushima

گیم اینفورمر- امتیاز: 95

این بازی به خوبی هاله جذاب رمز و رازِ خشونت و عدم قطعیت عاطفی و احساسی سینمای سامورایی در خود جا داده است. استودیو Sucker Punch حالت Kurosawa Mode (یک فیلتر سیاه و سفید با افکت‌های صدای اختصاصی) را در بازی قرار داده است که حس و حال سینما و فیلم‌های سامورایی را چندین برابر می‌کند. استفاده از این حالت حتی برای چند مرحله نیز بسیار ارزشمند خواهد بود. جدا از این قضایا، این بازی توانسته است به هدف خودش دست پیدا کند و خودش را به عنوان یک حماسه سامورایی اثبات کند.

IGN- امتیاز: 90

Ghost of Tsushima یک ماجراجویی سامورایی بزرگ است که بارها از کیفیت بصری بالا و مبارزاتش شگفت زده شدم. با معرفی کردن توانایی‌های جدید به جای قوی کردن فیزیکی شخصیت اصلی، سیستم مبارزات بازی در طی 40 تا 50 ساعت، توانست چالش‌برانگیز و لذت بخش باقی بماند. در مقایسه با دیگر بازی‌های انحصاری سونی، جنبه‌هایی از بازی وجود دارند که نیاز بود بیشتر بهینه شود. هوش مصنوعی دشمنان در زمان مخفی‌کاری یکی از این جنبه‌ها است. با این وجود، تجربه اکشن ماجراجویی جهان باز آن توانسته بساری از مشکلات این سبک بازی‌ها را حل کند و در عین حال یک بازی سامورایی بسیار خوب نیز هست.

GamesRadar- امتیاز: 90

Ghost of Tsushima همان بازی Assassin’s Creed در ژاپنی هست که یوبی‌سافت ارزوی ساخت ان را دارد.

GamesBeat- امتیاز: 85

این بازی به اندازه‌ای جسور نیست که یک شاهکار باشد، ولی Ghost of Tsushima به اندازه‌ای لذت بخش است که مدت زمان زیادی بازیکنان را با جهان خودش سرگرم کند.

Ghost of Tsushima تاکنون از 86 نقد و بررسی، توانسته میانگین امتیازات 84 را کسب کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید