نماینده مردم ایرانشهر: آموزش و پرورش نیاز به توجه و تحول اساسی دارد


نماینده مردم ایرانشهر: آموزش و پرورش نیاز به توجه و تحول اساسی دارد

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی،گفت: آموزش و پرورش ایرانشهر به عنوان قلب تاریخی و فرهنگی بلوچستان نیاز به توجه و تحول اساسی دارد.

عبدالناصر درخشان در جلسه آموزش و پرورش ایرانشهر با اشاره به اینکه توجه به مقوله ی آموزش و پرورش تضمین آینده و رشد و پیشرفت فردای جامعه است،اظهار داشت:مرکز فرهنگی و تاریخی را از آن جهت عنوان می کنم که در کلام نورانی مقام معظم رهبری بارها متجلی و مورد تاکید معظم له بوده است.

وی افزود: توجه و تکریم آموزش این است که مراکز آموزشی و مدارس ما کیفیت لازم را برای تربیت نسل آینده کشور و جامعه را داشته باشند.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شچرای اسلامی ادامه داد : هر کجا که نیاز به کمک نماینده برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش احساس شود با تمام توان در خدمت خواهیم بود.

درخشان با اشاره به سرانه فضاهای آموزشی حوزه انتخابیه گفت: برای جبران کمبودها در این زمینه علاوه بر استفاده از ظرفیت خیرین کشوری باید توان خیرین محلی با آگاهی و پویش در این خصوص مد نظر قرار گیرد.

وی تصریح: برای برطرف کردن کمبود فضاهای آموزشی و نهادینه کردن فرهنگ مدرسه سازی و استفاده از ظرفیت خیرین محلی هر چند به میزان اندک می توان پویش محلی هر نفر یک آجر را بررسی و اجرا کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت