تدابیر بسیار شدید چین برای مهار کرونا 


تدابیر بسیار شدید چین برای مهار کرونا 

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (http://www.iribnews.ir/) از پکن، تدابیر بسیار شدیدی که چین اتخاذ کرد بی تردید تاثیر بسزایی در صفر...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پکن، تدابیر بسیار شدیدی که چین اتخاذ کرد بی تردید تاثیر بسزایی در صفر کردن شمار مبتلایان داشته است هر چند برای کشور پر هزینه بوده، اما سلامت و امنیت مردم را تضمین کرده است.
پکن در موج نخست کرونا که اوایل دی ماه سال گذشته آغاز شد مبتلایان چندانی نداشت به طوری که شمار این افراد به زیر ۶۰۰ تن و تعداد جان باختگان هم به زیر ۱۰ نفر رسیده بود بنابراین می‌توان گفت شهر زیاد با این ویروس درگیر نشد و به راحتی کنترل و ویروس مهار شد.
اما در موج دوم کرونا که حدود ۲۰ خرداد و در بازار میوه و سبزیجات شین فادی در جنوب پکن شایع شد به مدت حدود سه هفته حدود ۵۰۰ نفر مبتلا شدند، اما باز چین خیلی زود هم این موج را کنترل کرد.
ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی چین در مورد ابتلا یک خانم باردار به کرونا و نحوه رسیدگی به وی و همچنین ردیابی کسانی که با وی در ارتباط بوده اند منتشر شده است که تحلیل این ویدیو می‌تواند درک درستی از اقدامات مهم و سریع وزارت بهداشت این کشور برای مهار کرونا را تا حدی نشان دهد.

خبرنگار: محمدرضا خالق وردی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!