رییس دادگستری قزوین: تحقق جهش تولید یک وظیفه همگانی است


رییس دادگستری قزوین: تحقق جهش تولید یک وظیفه همگانی است

قزوین – ایرنا - رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: رهبر معظم انقلاب، جهش تولید را در سال جاری از آحاد مسئولان و مردم مطالبه کردند و با این وصف همه مکلفیم تمام توان خود را برای تحقق این هدف به کار ببندیم.

حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز چهارشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، افزود: امیدواریم با تلاش‌هایی که ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان دارد در استان قزوین که یکی از قطب‌های صنعتی کشور است، هیچ واحد صنعتی تعطیل نشود و بتوانیم شرکت‌های نیمه فعال را نیز به چرخه تولید باز گردانیم.

قدرتی گفت: برای رسیدن به این هدف مهم، لازم است همه دستگاه‌ها و نهادها به میدان بیایند و به وظایف و تکالیف خود به نحو احسن عمل نمایند.

وی در رابطه با موضوع کارخانه‌های مه نخ، فرنخ و نازنخ و تقدم حقوق کارگران برکلیه مطالبات، بیان کرد: رسیدگی به حقوق و مطالبات کارگران یک اصل بوده و باید به طور ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

این مسوول گفت: در صورت فروش دستگاه‌ها، ماشین آلات، اموال منقول شرکت و اعیانی به این منظور، خریدار باید متعهد گردد با حفظ کاربری صنعتی این کارخانه به حیات آن ادامه دهد و طی این مدت مقدمات انتقال کارخانه را با ابزارهای جدید در یکی از شهرک‌های صنعتی استان فراهم نماید.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۵۰ واحد بحرانی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی