برگزاری جشنواره علوی در شبکه شاد/ ترویج فرهنگ غدیر در 30 هزار پایگاه فرهنگی آموزش و پرورش


برگزاری جشنواره علوی در شبکه شاد/ ترویج فرهنگ غدیر در 30 هزار پایگاه فرهنگی آموزش و پرورش

حاجی‌میرزایی با اعلام برگزاری جشنواره علوی در شبکه شاد، گفت: آموزش و پرورش با داشتن 30 هزار پایگاه فرهنگی و بستر آموزشی شبکه شاد، در خدمت ترویج فرهنگ غدیر و سیره امیرالمومنین(ع) است.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر، سه شنبه، 17 تیرماه محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش با حضور در بنیاد بین المللی غدیر با حجت الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی» دیدار کرد.

بنابر این گزارش، در این دیدار حاجی میرزایی نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مجاهدانه این وزارتخانه در این شرایط سخت، اظهار کرد: ما غدیری بوده، غدیری هستیم و غدیری می مانیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: با تمام توان و ظرفیت برای ترویج اندیشه تابناک غدیر و ترویج آموزه های علوی تلاش می کنیم و ان‌شاء الله برنامه هایی را با این سمت و سو از جمله جشنواره فرهنگی هنری علوی را در شبکه آموزشی شاد برگزار می کنیم.

حاجی میرزایی تاکید کرد: آموزش و پرورش با داشتن 30 هزار پایگاه فرهنگی و بستر آموزشی شبکه شاد در خدمت غدیر و امیرالمومنین(ع) خواهد بود و تلاش خواهیم کرد محتوای آموزشی مرتبط با آموزه های علوی و اندیشه تابناک امامت و ولایت را برای معلمان و دانش آموزان بستر سازی کنیم.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!