اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (25 تیر)


اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (25 تیر)

هر روز تعدادی از اپلیکیشن‌های پولی اندروید و آیفون برای مدت کوتاهی رایگان می‌شود. در این مقاله که به‌صورت روزانه به‌روزرسانی می‌شود، این اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را معرفی می‌کنیم.

همان‌طور که می‌دانید اپلیکیشن‌ها به سه شکل توسط توسعه‌دهندگان منتشر می‌شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به وجد بیایید و قصد داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داشتیم. در این مواقع معمولا یا قید استفاده از آن را می‌زنیم یا به‌دنبال نسخه کرک‌شده آن می‌گردیم. البته نسخه کرک‌شده هم داستان‌های خاص خودش را دارد و حتی می‌تواند آسیب جدی به گوشی موبایل شما وارد کند.

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و ما می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود، در آینده هم به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن‌هایشان را به‌رایگان عرضه می‌کنند؛ بنابراین، توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را یک بار دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند. بعدا می‌توانید هر زمانی‌که تمایل داشتید، از آن‌ها استفاده کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده امروز را معرفی کنیم.

اپلیکیشن Shortcuts Widget

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (25 تیر)

این برنامه ابزاری برای ایجاد میان‌بر در صفحه‌ی Home با استفاده از ویجت است و به کاربر امکان می‌دهد تا هر تعدادی که تمایل دارد ویجت بسازد و اپلیکیشن‌های موردنظر خود را در آن قرار دهد تا دسترسی سریع به آن‌ها فراهم شود. کاربران می‌توانند پوشه‌های مختلفی از ویجتت میان‌برها ایجاد و هرکدام را براساس سلیقه‌ی خود به‌صورت انفرادی شخصی‌سازی کنند. ازطریق این اپلیکیشن می‌توان تعداد اپ‌های بیشتری را در یک صفحه و به‌صورت طبقه‌بندی شده قرار داد.

مجموعه آیکون The Scream

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (25 تیر)

این مجموعه آیکون هنری، جلوه‌ی ویژه‌ای در منوی گوشی ایجاد می‌کند و جالب است بدانید که تم آیکون‌های این مجموعه، با الهام از یک نقاشی معروف به اسم «جیغ» اثر ادوارد مونک، طراحی شده و تاحدی تداعی‌کننده‌ی سبک اکسپرسینویسم نقاشی The Scream است. این مجموعه آیکون، علاوه‌بر افزودن افکت‌های هنری به آیکون‌ها، به کاربر امکان می‌دهد ازطریق داشبورد اختصاصی JAGO ظاهر گوشی را شخصی‌سازی کند و در رابط کاربری تنوع ایجاد کند. همچنین، با نصب این مجموعه آیکون می‌توانید به تصاویر پس‌زمینه‌ی زیادی دسترسی داشته باشید. سایر ویژگی‌های این مجموعه آیکون شامل درخواست آیکون اختصاصی، پیش‌نمایش قبل از اجرا و... می‌شود. درحال حاضر این مجموعه ۳۰۰ آیکون متفاوت ارائه می‌کند که به‌گفته‌ی توسعه‌دهنده با الهام از سایر آثار هنری به‌روزرسانی خواهد شد.

مجموعه آیکون Reaper

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (25 تیر)

این مجموعه آیکون با الهام از تجسم و تمثال «مرگ» در ادبیات و هنر طراحی شده است و به‌همین دلیل فضای تاریک با ترکیب رنگ سیاه و سفید دارد تا بیشتر حس شخصیت داستانی Reaper را القاء کند. این شخصیت داستانی غالبا ظاهری مانند اسکلت انسانی دارد که به‌همراه یک داس برای گرفتن جان انسان‌ها حاضر می‌شود؛ البته در برخی تصویرسازی‌ها او لباس بلند مشکی دارد. گذشته از اشاره‌ی هنری این مجموعه آیکون، باید بدانید استفاده از این آیکون‌ها می‌تواند به کاربرانی که وابستگی شدیدی به گوشی هوشمند پیدا کرده‌اند، کمک کند تا با حذف رنگ‌های روانشناسی‌شده‌ی جذاب برنامه‌ها و تبدیل محیط کاربری گوشی به رنگ مشکی، میزان جذابیت بصری را تاحد چشمگیری کاهش دهند و درنتیجه استفاده از گوشی را نیز کمتر کنند. سایر ویژگی‌های این مجموعه آیکون شامل درخواست آیکون اختصاصی، پیش‌نمایش قبل از اجرا و... می‌شود. درحال حاضر این مجموعه ۳۰۰ آیکون متفاوت ارائه می‌کند که به‌گفته‌ی توسعه‌دهنده با الهام از سایر آثار هنری به‌روزرسانی خواهد شد.

مجموعه آیکون Papyrus

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (25 تیر)

این مجموعه آیکون با سبک و استایل هنری خود بیش‌از ۳۰۰ آیکون با کیفیت ۱۹۲×۱۹۲ ارائه می‌کند و کاربران می‌توانند با استفاده از داشبورد اختصاصی موجود درون برنامه، آن‌ها را شخصی‌سازی کنند؛ همچنین در این برنامه دسترسی به تصاویر پس‌زمینه‌ی با کیفیت فراهم شده است تا درکنار آیکون‌ها از آن‌ها نیز بهره‌مند شوید. این مجموعه آیکون روی لانچرهای متفاوتی ازجمله Nova، ABC، ADW و بسیاری دیگر قابل اجرا است. با اجرای این مجموعه آیکون حالت و رنگ‌های آیکون‌ها در گوشی اندرویدی، ظاهری قدیمی و کهنه به‌خود می‌گیرند و حس سنتی به شما القاء خواهند کرد.

اپلیکیشن Remote Control for Mac/PC Pro

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (25 تیر)

این اپلیکیشن گوشی آیفون را تبدیل به کنترل از راه دور برای سیستم‌های مک یا ویندوزی می‌کند و با کمک آن می‌توانید برنامه‌ها را اجرا، پخش موسیقی یا ویدئو را کنترل و با استفاده از قابلیت کیبورد و موس آن، تمام کارهای لازم را از راه دور مدیریت کنید. حتی کاربران می‌توانند سیستم خود را خاموش یا ری‌استارت کنند. این برنامه علاوه‌بر گوشی آیفون روی ساعت‌های هوشمند اپل، تبلت آیپد و حتی آیپاد تاچ نیز قابل استفاده است و می‌توانید سیستم خود را به تلویزیون متصل و از روی مبل بدون نیاز به کیبورد و موس آهنگ پخش کنید، فیلم ببینید یا هر فعالیتی که تمایل دارید را انجام دهید. برای راه‌اندازی اتصال دستگاه iOS و مک باید هر دو دستگاه به یک شبکه‌ی اینترنتی مصتل باشند تا فرایند انجام شود.

بازی Arcade Watch Games

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (25 تیر)

این اپلیکیشن درواقع یک مجموعه بازی برای گوشی آیفون و Apple Watch است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. در این اپلیکیشن ۱۲ بازی مختلف وجود دارد که عبارت‌اند از: Flat Attack که باید با توپ‌های جنگی هواپیماهای جنگی را منهدم کنید، Incoming Missile در این بازی کاربر باید فضاپیما را از برخورد ستاره‌ها و موشک‌ها در امان نگاه دارد، در بازی Alley Ball باید توپ را در مسیر حرکت دهید و با موانع برخرود نکنید. سایر بازی‌ها شامل Boat Run، Dodgem Biplanes، Flippity Fly، Getaway Gramps، Pile High، Poultry Dash و تعدادی دیگر می‌شود.

اپلیکیشن Week Calendar Pro

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (25 تیر)

این اپلیکیشن تقویم روش جدیدی برای ارائه‌ی تقویم دارد و به کاربران اجازه می‌دهد تقویم خود را شخصی‌سازی و سایر تقویم‌های دیگر را با آن متصل کنند. کاربر می‌تواند در این برنامه مشخص کند که شروع هفته چه روزی از هفته است. برای مثال، در بسیاری از کشورها آغاز هفته از دوشنبه است؛ اما در کشور ما، هفته با شنبه شروع می‌شود و کاربران می‌توانند این تغییرات را براساس نیاز خود اعمال کنند. حتی می‌توان مشخص کرد که چه روزهایی در تقویم نشان داده شود و چه روزهایی پنهان شوند تا برنامه‌ی کلی ماهانه یا سالانه آسان‌تر مورد بررسی قرار گیرد.

بازی Zenge

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (25 تیر)

یک بازی فکری معمایی است که کاربر باید در هر مرحله بخشی از داستان شخصیت اصلی بازی Eon (ای‌آن خوانده شود) را حل کند تا سفر او را به پایان برساند. به‌عبارتی دیگر، این بازی متشکل است از معماهای بهم‌پیوسته که علاوه‌بر گیرایی داستان آن که در بین جهان‌ها و زمان‌های مختلف اتفاق می‌افتد، سبک گرافیک بازی نیز جذابیت ویژه‌ای به آن افزوده است و می‌تواند کاربر را در دنیای فانتزی و درعین‌حال مینیمال بازی غرق کند. این بازی با هدف ایجاد آرامش در کاربران طراحی شده است؛ بنابراین، توسعه‌دهندگان بازی تصمیم گرفتند که برای مراحل امتیازی درنظر نگیرند و هیچ ستاره یا جایزه‌ای برای ارزیابی عملکرد بازیکن پیش‌بینی نشود. همچنین، شمارش تعداد حرکات یا فروش درون‌برنامه‌ای در این بازی به‌چشم نمی‌خورند. شاید دور از ذهن نباشد که بگوییم با این بازی می‌توان ذهن خود را تخلیه کرد و فقط پازل‌های داستانی را حل کرد.

اپلیکیشن Screen Draw Sceenshot Pro

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (25 تیر)

یک اپلیکیشن کاربردی برای ویرایش اسکرین شات از نمایشگر گوشی است که علاوه‌بر امکان ویرایش عکس، امکان ضبط ویدئو از نمایشگر را نیز فراهم می‌کند. این برنامه برای ساخت ویدئوهای آموزشی و تولید محتوا به‌وسیله‌ی گوشی‌های هوشمند اندرویدی بسیار کارآمد است و با استفاده از نوار ابزار شناور آن قادر خواهید بود در هر لحظه از قابلیت‌های آن بهره‌مند شوید. از سایر ویژگی‌های این برنامه می‌توان به امکان ذخیره فایل ویرایش‌شده به‌صورت پی‌دی‌اف، افزودن متن، ویرایش رنگ‌ها، حذف نوار وضعیت بالای صفحه‌نمایش و... اشاره کرد. ناگفته نماند برای ضبط ویدئو از نمایشگر گوشی باید اندروید نسخه‌ی ۵ به بالا روی گوشی نصب باشد و برای افزودن آیکون اپلیکیشن در بخش تنظیمات سریع، باید دارای اندروید نسخه‌ی ۷ به بالا باشید.

اپلیکیشن Ping Tools Pro

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (25 تیر)

این اپلیکیشن یک ابزار مدیریت و بررسی شبکه‌ی اینترنت است که ویژگی‌های زیادی دراختیار کاربر قرار می‌دهد. برای مثال، می‌توان ازطریق این برنامه اطلاعات وضعیت اتصال به شبکه را مشاهده کرد، بخش Watcher منابع شبکه را به‌طور مرتب بررسی می‌کند و اگر در آن‌ها تغییراتی رخ دهد ازطریق اعلان به شما هشدار می‌دهد؛ همچنین با استفاده از قابلیت Local-Area Network می‌توانید سایر دستگاه‌های متصل به شبکه را بررسی کنید و اطلاعاتی از شرکت سازنده‌ی دستگاه‌ها و سرویس‌های روی آن‌ها به‌دست آورید. سایر ویژگی‌های این اپلیکیشن نیز شامل بخش‌های پینگ، GeoPing ،Traceroute ،iPerf، اسکن پورت‌ها، Whois، اسکن UPnP، مرورگر Bonjour، اسکن وای‌فای، اسکن Subnet، جست‌وجوی DNS و... می‌شود که هرکدام از این بخش‌ها قابلیت‌های زیادی را فراهم خواهند کرد.

اپلیکیشن Captions-IG: Fonts Spaces

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (25 تیر)

این اپلیکیشن ابزاری برای ساخت استوری حرفه‌ای در اینستاگرام است که برای مدت محدودی رایگان شده است و کاربران می‌توانند آن را روی گوشی آیفون یا تبلت آیپد خود نصب کنند. علاوه‌بر ویرایش متن‌های استوری و استفاده از گزینه‌های مختلف مثل ایتالیک یا بولد کردن متن، با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به‌راحتی پاراگراف‌های کپشن را جدا کنید و جلوه‌ی بهتری به پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام خود دهید. برای اشتراک‌گذاری در اینستاگرام روی Save بزنید و سپس اشتراک‌گذاری روی اینستاگرام را انتخاب کنید تا متن شما به‌همراه تغییراتی که اعمال کرده‌اید روی اینستاگرام قرار بگیرد.

اپلیکیشن WordMap: Interactive Thesaurus

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (25 تیر)

این اپلیکیشن یک برنامه‌ی کامل از اصطلاحات انگلیسی است که بیش‌از ۲۰۰ هزار لغت و اصطلاح را در خود گنجانده است. درواقع، این اپلیکیشن مناسب افرادی است که به سطح متوسطی از زبان رسیده‌اند و می‌توانند با کمک این ابزار ساختار زبانی خود را تقویت کنند. اپلیکیشن WordMap لغات و اصطلاحات مرتبط به یکدیگر را نشان می‌دهد و باعث می‌شود طبقه‌بندی در ذهن بهتر انجام شود. علاوه‌براین، هر نوع از کلمات مثل اسامی، حروف اضافه یا افعال، با رنگ‌های مشخصی کدگذاری شده‌اند تا کار طبقه‌بندی برای ذهن آسان باشد. می‌توانید یک لغت را انتخاب و تمام لغات یا اصطلاحات مرتبط با آن را به‌صورت کلی بررسی یا حتی تصویر نتیجه‌ی به‌دست آمده را ذخیره کنید تا با دوستان یا سایر زبان‌آموزان اشتراک‌گذاری کنید. ناگفته نماند این اپلیکیشن فوق‌العاده کاربردی برای گسترش دانش زبان انگلیسی توسط متخصصان در دانشگاه پرینستون طراحی شده است.

اپلیکیشن Navy PRT

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (25 تیر)

یک برنامه برای ارزیابی آمادگی جسمانی است که این ارزیابی را باتوجه‌به معیارهای نیروی دریایی آمریکا انجام می‌دهد. درواقع، با کمک این اپلیکیشن می‌توانید میزان آمادگی جسمانی خود را ارزیابی و درصورت تمایل با یک برنامه‌ی منظم، قوای جسمانی خود را تقویت کنید. در بخش PRT Standards باید جنسیت خود را مشخص کنید، سپس در سمت چپ به بازه‌ی سنی مدنظر بروید و در بخش سمت راست از بین توصیف‌های عملکردی با ۱۲ حالت مختلف، از حالت Probationary (مبتدی و نیازمند به دوره‌ی آموزشی) تا Outstanding High (کاملا حرفه‌ای) انتخاب کنید تا در بالا تعداد و مدت زمان انجام حرکات ورزشی را نشان دهد. از این بخش می‌توانید برای هدف‌گذاری استفاده کنید و برای ارزیابی دقیق آمادگی جسمانی خود باید به بخش PRT Calculator بروید و در هر بخش اطلاعات درخواستی را وارد کنید تا اپلیکیشن میزان آمادگی جسمانی شما را با کمک توصیف‌های عملکردی نشان دهد.

اگر اپلیکیشن یا بازی پولی دیگری را می‌شناسید که رایگان شده است، در بخش نظرات معرفی کنید تا به اپلیکیشن‌های این مقاله اضافه کنیم. راستی اگر اهل بازی با گوشی موبایل یا به اصطلاح، «موبایل گیمر» هستید، حتما مقاله بهترین بازی‌های اندروید را در زومجی بخوانید.

زومیت را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق