جریمه 500 هزار تومانی برای رانندگان متخلف بهداشتی در زنجان


جریمه 500 هزار تومانی برای رانندگان متخلف بهداشتی در زنجان

فرماندار زنجان گفت: رانندگان زنجانی در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، 500 هزار تومان جریمه خواهند شد.

رضا عسگری ظهر امروز (۲۵ تیرماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع بیماری کرونا و وضعیت تردد اتوبوس و تاکسی‌های درون‌شهری زنجان، اظهار کرد: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا با هماهنگی پلیس و مصوبه ابلاغی، رانندگان متخلفی که به دستورالعمل‌ها توجه نکنند، به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه شده و وسیله نقلیه آنان نیز توقیف خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد تجمع مردم در کارگزاری‌های شهر زنجان هستیم که نیازمند تمهیدات تامین و تقویت زیرساخت‌های لازم برای خدمات غیرحضوری است، افزود: قابل ذکر است بازنشستگان زنجانی نیز به این کارگزاری‌ها مراجعه می‌کنند که باتوجه به سن بالا، این افراد در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به کرونا هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه مشکل اصلی موجود در خصوص شیوع بیماری کرونا تجمع مردم در مراکز مختلف است، تصریح کرد: به‌طور مثال روستاییان مراجعه کننده به مراکز ۱۶ ساعته دانشگاه علوم‌پزشکی برای انجام سی‌.تی.‌اسکن بدون در نظر گرفتن سیستم ارجاع باید مجددا به محل زندگی خود بازگردند که روند فعلی نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کند. اکنون نیازمند هماهنگی با یک مرکز شهری مشخص برای انجام این امور هستیم.

فرماندار زنجان با بیان اینکه طی دو روز گذشته ازدحام در مراکز سی.‌تی.اسکن بیمارستان‌های استان را شاهد هستیم، ادامه داد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی استان برای مدیریت بهتر این قضیه نیز استفاده کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زن فوق جذاب احمد مهران ‌فر + بیوگرافی و صفر تا صد خصوصی ترین ها