شهرداری ها از ساخت وساز غیر مجاز پیشگیری کنند


شهرداری ها از ساخت وساز غیر مجاز پیشگیری کنند

کرج - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز با اشاره آسیب های اجتماعی ساخت وسازهای غیر مجاز در محدوده شهرها گفت: شهرداری های البرز باید از این گونه ساخت و سازها در متن و حاشیه شهرها پیشگیری کنند.

علی درویش پور روز چهارشنبه در آیین معارفه شهردار جدید مشکین دشت فردیس با بیان اینکه نظارت بر ساخت و ساز مورد تاکید استاندار البرز می باشد، افزود: این موضوع به طور جدی ستاد وساخت و سازهای استان قرار دارد.

وی بیان داشت: دستگاه های اجرایی به موازات هم خدمات دهی به مردم و پیشرفت شهر گام بردارند این اتفاق نمی افتد مگر در سایه تعامل و یکپارچی کارکردی است.

وی توضیح داد: اگر وحدت و وفاق و همراهی درحوزه خدمات مدیریت شهری با شورا اسلامی شهر باشد می توان انتظار خروجی داشت چراکه کار کردن در حوزه مدیریت شهری بسیار سخت و پیچیده

بوده و حوزه شهرداری فرابخشی است که مخاطب آن همه اقشار مختلف مردم است.

درویش پور با اشاره به اینکه ۹۵ درصد جمعیت استان البرز شهرنشین هستند، گفت: اگر حوزه مدیریت شهری تقویت شود و به مردم خدمات ارائه دهد رضایتمندی مردم حاصل می شود.

وی اظهار داشت: همه دستگاهها باید کمک کنند تا ماموریتی که مدیریت شهری بر عهده دارد به خوبی انجام شود.

معاون هماهنگی امور استاندار البرز گفت: انتظار مردم از شهرداری رفت و روب و پاکیزگی شهر است و کنترل ساخت و سازهای غیر مجاز از وظایف مهم و جدی به عهده حوزه عمران استانداری و شهرداری قرار داده شده است.

درویش پور افزود: اگر از سوی مردم مورد انتقاد قرار بگیریم هیچ ایرادی ندارد زیرا خدمت کردن به مردم جز وظایف است.

فرماندار فردیس نیز با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به مسوولان درخصوص توجه به مطالبات مردم گفت: خدمت رسانی به مردم از وظایف مسوولان شهری فردیس است و در راستای حل و فصل مشکلات و رفع دغدغه های مردم اقدام کنند.

ابوالفضل اینانلو افزود: مسایل و مشکلات مردم به گونه ای پیگیری شود که رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد میزان رضایتمندی مردم ملاک سنجش عملکرد دستگاههای اجرایی است.

در پایان از زحمات سیدجعفر موسوی شهردار سابق و حسین میرزایی سرپرست شهرداری مشکین دشت قدردانی و حسین بغدادی به عنوان شهردار جدید مشکین دشت معرفی شد.

بغدادی پیش از این سرپرست معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی اقتصادی فرودگاه پیام البرز بود.

مشکین دشت ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر