23میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان بهزیستی باشت پرداخت شد


23میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان بهزیستی باشت پرداخت شد

گچساران - ایرنا - رئیس اداره بهزیستی گفت: از ابتدای سال 1392 تاکنون 23میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات بانکی به مددجویان این شهرستان پرداخت شده است.

بهگام بازیار روز چهارشنبه در حاشیه نشست با امام جمعه باشت که به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت ۲۱ میلیارد و۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال وام مسکن به مددجویان بهزیستی باشت پرداخت شده است.

وی بیان کرد: این تسهیلات با کارمزد چهار درصد به مددجویان متقاضی پرداخت شده است.

رئیس اداره بهزیستی باشت ابراز داشت: میزان هر فقره تسهیلات بانکی پرداخت شده ۲۰تا ۵۰ میلیون تومان بوده است.

بازیار با اشاره به اینکه تامین مسکن و اشتغال راهکارهای اصلی توانمندسازی مددجویان برای ساماندهی زندگی آنان است افزود: مناسب سازی محیط زندگی معلولان و توزیع تجهیزات توانبخشی از دیگر خدمات مهم ارائه شده به مددجویان بهزیستی این شهرستان است.

رئیس اداره بهزیستی باشت عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای مناسب سازی محیط زندگی معلولان این شهرستان پرداخت شده است.

بازیار ابراز داشت:توزیع ۳۵ دستگاه ولیچر،۸۶ عصا و۱۴ دستگاه تشک مواج از دیگر خدمات برای افزایش رفاه زندگی معلولان است.

بازیار گفت: هم اکنون ۹۷۶ مددجوی حوزه توانبخشی و ۵۸۵ مددجوی حوزه امور اجتماعی زیر پوشش حمایت های بهزیستی باشت هستند.

امام جمعه باشت نیز در این دیدار خدمت به افراد آسیب پذیر جسمی و اجتماعی به عنوان جامعه هدف بهزیستی را اقدامی ارزنده دانست.

حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی با اشاره به شرایط سخت بیماری کرونا اظهار داشت: اگرچه بهزیستی خدمات ارزنده ای را در سال جاری برای مددجویان انجام داده اما توجه به معلولان که دارای محدودیت های جسمی نیز هستند باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی با یادآوری در حال اجرا بودن رزمایش کمک های مومنانه ابراز داشت: در مراحل نخست براساس دستورالعمل سبدهای معیشتی به مددجویان بهزیستی اختصاص نیافت.

حجت الاسلام عبودی ابراز داشت: براساس برنامه ریزی انجام شده در روزهای آینده سبدهای غذایی بین مددجویان این نهاد حمایتی توزیع خواهد شد

شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت در جنوب شرقی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان