نخستین نشست مدیران و کارشناسان قرآنی سازمان در سال 99


نخستین نشست مدیران و کارشناسان قرآنی سازمان در سال 99

نخستین نشست مدیران و کارشناسان قرآنی سازمان در سال 99 با حضور تعدادی از کارشناسان و مدیران قرآنی فرهنگسراها و مراکز فرهنگی سازمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای قرآن اولین نشست مدیران و کارشناسان قرآنی سازمان در سال 99 در محل فرهنگسرای قرآن برگزار شد.

در این جلسه کارشناسان و مدیران قرآنی از مناطق مختلف ۱،4،7،8،10 و 17 حضور پیداکردند.

عمده مطالب گفته شده در این نشست پیرامون آموزش قرآن در سازمان با توجه به شرایط حال حاضر و استفاده از فضاهای مجازی و آموزش غیر حضوری بود. همچنین بررسی استانداردهای آموزش قرآن سازمان، بررسی نحوه کار مدرسین و مربیان ثبت در سامانه سازمان و کاربرگ های آموزشی قرآن از دیگر موارد مورد بحث در این نشست بود.

«رحیم خاکی» رییس فرهنگسرای قرآن در این جلسه با برشمردن مزایا و معایب بسترهای آموزش غیرحضوری در سامانه شهرآموخت ، نسبت به سرعت بخشیدن به رفع اشکالات موجود در مناطق و فرهنگسراها از کارشناسان درخواست کرد تا با سرعت بیشتری نسبت به ثبت نام مخاطبین و آموزش های مختلف علوم قرآنی در بخش غیرحضوری اقدام نمایند.تعیین یک هیئت ممیزی برای انتخاب اساتید برتر و همچنین ارتقاء سطح علمی مربیان و مدرسین قرآن و یکسان سازی حق التدریس آنان از مهم ترین مطالب ذکر شده در این جلسه بود.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری