سردار آزمون قید آقای گلی را زد


سردار آزمون قید آقای گلی را زد

سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ می‌توانست به صدر جدول گلزنان لیگ برتر روسیه برود، اما قید این اقدام را زد.

خبرگزاری تسنیم: سردار آزمون در دیدار چهارشنبه شب تیمش مقابل اورنبورگ با دو گل زده و یک پاس گل به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و این در حالی بود که او می‌توانست درخشش خود را بیشتر از این نشان دهد.

آزمون در حالی گل‌های دوم و سوم تیمش را در دقایق ۶۱ و ۷۷ به ثمر رساند که در دقیقه ۱+۹۰ در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان اورنبورگ می‌توانست با به ثمر رساندن گل سوم هت‌تریک کند. با این حال او ترجیح داد با پاس در عرض آرتم جیوبا را در موقعیت گلزنی قرار دهد تا در این مسابقه پاس گل هم داده باشد.

نکته جالب توجه اینجاست که پیش از این مسابقه جیوبا با ۱۶ و آزمون با ۱۴ گل در جدول گلزنان لیگ برتر روسیه مورد توجه قرار داشتند. آزمون می‌توانست با هت‌تریک در این دیدار و با عبور از کاپیتان و زوجش در خط حمله به تنهایی صدرنشین جدول گلزنان شود. با این حال او قید آقای گلی را زد تا همچنان جیوبا با ۱۷ گل شانس بیشتری نسبت به او برای کسب این عنوان داشته باشد.

لیگ برتر روسیه یک هفته دیگر به پایان می‌رسد که زنیت در آخرین دیدار خود باید در بازی خارج از خانه به مصاف روستوف برود. به این ترتیب آزمون این شانس را خواهد داشت مقابل تیم سابقش آقای گل لیگ برتر روسیه شود. پیش از این قهرمانی تیم زنیت در لیگ این فصل مسجل شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟