سلامت جسم و روح با سبک زندگی اسلامی میسّر می شود


سلامت جسم و روح با سبک زندگی اسلامی میسّر می شود

قزوین - ایرنا - مدیر کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت : سلامت جسم و روح و روان با سبک زندگی اسلامی میسّر و محقق می شود.

وحید رجبعلی روز پنجشنبه با اعلام این مطلب افزود : آموزش سبک زندگی اسلامی به روستاییان از اهداف مهم و بنیادی کارگروه سلامت می باشد تا بتوانند با کمک آن در مقابل بیماری هاپی شگیری داشته باشند.

وی یادآورشد : ۳۰ نفر از برترین های هر روستا، به عنوان سفیران سلامت روستا انتخاب شده اند و با آموزش های کاربردی و پشتیبانی محتوایی، این افراد را برای تدریس در روستاهای خودشان آماده کرده ایم.
مدیر کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی گفت : سُفره و سبک زندگی هر خانواده به مادر خانواده گره خورده است و به این خاطر با آموزش به مادران روستا سعی داریم تا سبک زندگی فعلی که برگرفته از زندگی غربی هست را به سبک زندگی اسلامی تغییر دهیم.

به گفته وی نحوه استفاده از آب چشمه، نمک دریا، روغن های طبیعی، نان محلی، گیاهان دارویی و سویق ها از جمله مواردی است که در این کلاس ها آموزش داده می شود.
رجبعلی یادآورشد : برای توزیع و خرید محصولات طبیعی روستایی، غرفه سلامت را در ساختمان قرارگاه دائر کردیم تا سفیران سلامت و افرادی که نیاز به تهیه اقلام طبیعی دارند به آنجا مراجعه نمایند.

به گفته وی ، کارگروه سلامت قرارگاه تاکنون بیش از ۲۰۰ جلسه آموزشی در روستاها و مدارس با حضور مربیان برگزار کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید