تأکید سفیر ایران بر حمایت از سوریه در مقابله با تحریم «سزار»


تأکید سفیر ایران بر حمایت از سوریه در مقابله با تحریم «سزار»

سفیر ایران در سوریه اعلام کرد، ایران در ادامه حمایت از سوریه برای مقابله با تحریم‌های غرب نیاز‌های این کشور در حوزه مشتقات نفتی را فراهم می‌کند.

تأکید سفیر ایران بر حمایت از سوریه در مقابله با تحریم «سزار»
«جواد ترک آبادی» سفیر ایران در سوریه اعلام کرد، تهران به فراهم کردن نیاز‌های سوریه به مشتقات نفتی در مقابله با موج جدید تحریم‌های غربی که هر دو کشور را هدف گرفته، ادامه می‌دهد.

وی در حاشیه اولین کنفرانس «بازرگانان و زنان جامعه سوریه» به خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» گفت: تأکید می‌کنم که در کنار یکدیگر ایستاده‌ایم و ملت سوریه نیز در کنار وطن خود و سازمان‌هایش ایستاده است.

ترک‌آبادی درباره نیاز‌های ضروری سوریه به مشتقات نفتی که تحریم جدید آمریکا موسوم به «سزار» آن را هدف گرفته، گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل دارد تا نیاز‌های سوریه در حوزه نفت و انرژی را فراهم کند، ما و سوری‌ها در این پیچ تاریخی یک قایق قرار داریم و با تلاش برای پشت سر گذاشتن تحریم‌های آمریکا و مزدوران آن کار می‌کنیم؛ ملت سوریه می‌تواند این کار را انجام دهد.

وی ضمن محکوم کردن تحریم‌هایی که آمریکا از طریق آن قصد دارد شکست نظامی خود در سوریه را جبران کند، افزود: ان‌شاءالله به زودی همگی پیروزی سوریه را جشن خواهیم گرفت.

قانون تحریمی سزار، مصوب کنگره آمریکا است که در تاریخ ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۸ پس از سه سال کش‌وقوس بین دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات، به تصویب رسید و از اول ماه میلادی جاری اجرایی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی