سیل و آبگرفتگی در 13 استان/ 4 نفر فوت شدند


رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 1881 تن در 58 شهر و روستای کشور در پی حوادث ناشی از سیل و آبگرفتگی خبر داد.

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی ولی‌پور دراین باره گفت: از بیستم تیرماه تا کنون ۱۱۳ تیم عملیاتی شامل ۴۰۹ امدادگر از سازمان امداد ونجات جمعیت هلال در ١٣استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، تهران، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، قزوین، گلستان، گیلان و مازندران عملیات مربوط به سیل و آبگرفتگی را اجرا کردند.

وی با بیان اینکه متاسفانه تاکنون چهار تن در این حوادث جان خود را از دست داده‌اند، افزود: یک مرد ١٩ساله در شهرستان آمل در اثر رعدوبرق، یک زن ۶۵ ساله در شهرستان تالش و دو پسر نوجوان ۱۲ ساله در شهرستان اردبیل بر اثر سیل فوت کردهاند.

سیل و آبگرفتگی در 13 استان/ 4 نفر فوت شدند

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر همچین از تخلیه آب از ۱۴۱ واحد مسکونی خبر داد و گفت: ٤٢ تن نیز ازسوی امدادگران به مناطق امن انتقال داده شده و ١٤٧نفر اسکان اضطراری داده شدهاند.

به گفته ولی پور طی این مدت ٤١دستگاه چادر، ٢٩٨تخته پتو، ١١٢تخته موکت، ١٩٤بسته غذایی، ٨٠کیلوگرم برنج و ١٠٦کیلوگرم حبوبات در بین آسیب دیدگان توزیع شده و امدادرسانی‌ها در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، گلستان و گیلان همچنان ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار