علوم پزشکی اراک داوطلبان را برای کمک جهت مهار کرونا فراخواند


علوم پزشکی اراک داوطلبان را برای کمک جهت مهار کرونا فراخواند

اراک - ایرنا - جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در امور اجتماعی از فراخوان داوطلبان برای کمک در مهار و کنترل ویروس کرونا خبر داد و گفت: این اقدام در راستای جلب مشارکت و استفاده از ظرفیت گروه‌های داوطلب و جهادی از بین دانشجویان و سایر هم استانی‌های علاقه‌مند به فعالیت در حوزه سلامت انجام شده است.

دکتر ریتا ظهیری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پرستاری، کمک پرستاری، بهیاری، کمک بهیاری، کارشناسی یا کاردانی رادیولوژی، کارشناسی یا کاردانی آزمایشگاه تشخیص طبی، روابط عمومی، تصدی امور دفتری و خدمات از جمله رشته‌هایی است که برای همکاری داوطلبانه دعوت شده است.

وی اظهار داشت: علاقه مندان دواطلب به منظور سازماندهی، آموزش و بکارگیری در بخش های مورد نیاز، بر اساس پروتکل‌های مربوطه، اطلاعات فردی خود را از طریق پیام رسان واتساپ ۰۹۱۰۰۹۱۰۳۱۳، به مسئول موسسات خیریه و گروه‌های جهادی دانشگاه اعلام کنند.

دکتر ظهیری افزود: داوطلبان می توانند اطلاعات خود که شامل، نام و نام خانوادگی، نام پدر،شماره ملی، جنسیت، شماره تلفن ثابت، شماره همراه، علاقه مندی، رشته تحصیلی، در صورت دانشجو بودن ذکر ترم تحصیلی، محل سکونت، تخصص، سابقه فعالیت در زمینه تخصصی ، سابقه فعالیت در فعالیت‌های جهادی را در اسرع وقت به این حوزه ارسال کنند.

وی اظهار داشت: بکارگیری داوطلبان فقط در این مقطع زمانی و به صورت داوطلبانه است و دانشگاه تعهدی برای بکارگیری و استخدام نخواهد داشت.

بر اساس اعلام سیما سادات‌لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۲۵ استان کشور در وضعیت قرمز یا هشدار قرار داند و ۲۶۴ هزار و ۵۶۱ نفر تا ۲۵ تیر ۹۹ در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۹۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۳ هزار و ۴۱۰ نفر رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول