بیش‌از 6 هزار نفر مستمری بگیر تامین اجتماعی خاش هستند


بیش‌از 6 هزار نفر مستمری بگیر تامین اجتماعی خاش هستند

زاهدان- ایرنا- مدیر شعبه تامین اجتماعی خاش سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک 6 هزار و 333 مستمری بگیر شامل 2 هزار و983 نفر مستمری بگیر اصلی و سه هزار و 350 نفر مستمری بگیر تبعی زیر پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی این شهرستان هستند.

رضا قربانی دادکان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهارداشت: تا پایان خرداد امسال ۴۶ هزار و ۳۱۵ نفر از خدمات بیمه تامین اجتماعی در این شعبه بهره‌مند شده‌اند که این آمار به نسبت سال قبل نشان می‌دهد ضریب نفوذ بیمه در خاش با رشد سه درصدی همراه بوده است.
وی بیان کرد: از مجموع ۴۶ هزار و ۳۱۶ فرد بیمه شده ۱۰ هزار و ۹۴۱ نفر را بیمه شدگان اصلی و ۲۹ هزار و ۳۴ نفر نیز بیمه شدگان تبعی را تشکیل می‌دهند.
مدیر شعبه تامین اجتماعی خاش ادامه داد: ۵۴۸ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش نهادهای حمایتی از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره می‌برند که ۲۹۸ نفر آنها زیر چتر حمایتی بهزیستی و ۲۵۰ نفر دیگر نیز تحت پوشش کمیته امداد خاش هستند.
وی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی خدمات خود در خاش را در قالب یک شعبه و درمانگاه به بیمه شدگان ارائه می‌کند گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر و بیشتر به ارباب رجوع در خصوص ابلاغ احکام مطالباتی، لیست حق بیمه و تمدید دفترچه به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست