سومین محفل طنز «قمپز» با موضوع حجاب برگزار گردید+فیلم کامل


سومین محفل طنز «قمپز» با موضوع حجاب برگزار گردید+فیلم کامل

سومین محفل مجازی طنز قمپز با حضور جمعی از طنزپردازان استان برگزار و به صورت لایو در صفحه مجازی این محفل در اینستاگرام دیده شد.... ادامه مطلب... نوشته سومین محفل طنز «قمپز» با موضوع حجاب برگزار گردید+فیلم کامل اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

سومین محفل مجازی طنز قمپز با حضور جمعی از طنزپردازان استان برگزار و به صورت لایو در صفحه مجازی این محفل در اینستاگرام دیده شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم،‌ محفل مجازی قمپز با حضور عباس احمدی مسئول دفتر طنز حوزه هنری و جمعی از طنزپردازان استان در سالن اجتماعات حوزه هنری قم برگزار شد و علاقمندان و مخاطبان این محفل به صورت زنده و از طریق صفحه اینستاگرامی حوزه هنری قم شاهد برگزاری آن بودند.

طنزپردازان قمی عصر چهارشنبه ۲۵ تیرماه ۱۳۹۹ با رعایت نکات بهداشتی و با ماسک‌هایی با نشان قمپز در محل برگزاری حاضر شدند و این بار از پشت ماسک‌هایشان لبخند زدند.

به مناسبت برگزاری این محفل در هفته عفاف و حجاب ویژه موضوع این محفل عفاف و حجاب بود در عین حال حاضران آثاری با موضوع آزاد را نیز قرائت کردند.

محمد حسین علیان، سید مصطفی فاطمی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی،‌ حسن رحمانی نکو،‌ علی بهاری، سمیه خردمند، سید جواد یثربی، رضا عیوضی، سید شهاب جدا، محمد حسین مهدویان، ‌امین شفیعی، محمد حسین فیض اخلاقی،‌ از جمله طنزپردازانی بودند که در سومین محفل قمپز آثارشان را ارائه کردند. همچنین فرهاد موحدی از تهران و مهدی پزنیان از یزد مهمانان مجازی این محفل بودند.

سومین محفل مجازی قمپز به همت حوزه هنری استان قم و با مشارکت تشکل مردم نهاد خانه پرواز برگزار شد. به زودی ویدئوهای آثار منتخب این محفل در فضای مجاز و کانال‌ ایتا و تلگرام قمپز منتشر می‌شود.

در ادامه تصاویر و فیلم این محفل را ببینید :

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

بخش اول فیلم :

View this post on Instagram

A post shared by محفل طنز قمپز (@qompozinsta) on Jul 15, 2020 at 7:23am PDT

بخش دوم فیلم :

View this post on Instagram

A post shared by محفل طنز قمپز (@qompozinsta) on Jul 15, 2020 at 8:10am PDT

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی