بازسازی مدارس مرند نیازمند مشارکت خیران است


بازسازی مدارس مرند نیازمند مشارکت خیران است

تبریز- ایرنا- فرماندار ویژه مرند ضمن اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور گفت: 60 درصد از 500 مدرسه شهرستان نیاز به بازسازی دارند که برای بهبود وضعیت آنها، باید بیشتر در زمینه جلب همکاری خیرین مدرسه ساز تلاش شود.

داود گرشاسبی روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش مرند اظهار کرد: همزمان با شیوع کرونا، با تغییر رویکرد در حوزه آموزش مواجه شدیم که آموزش و پرورش این شهرستان توانمندی خود را در تولید کارهای جدید و اجرایی کردن آن توسط نخبگان فکری نشان داد.
وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش مرند تاکید کرد: باید با تعامل و همفکری، کمبود نزدیک به ۲۰ درصدی نیروی انسانی را در مدارس جبران کنیم تا در امر آموزش دانش آموزان مشکلی پیش نیاید.
مدیر آموزش و پرورش مرند نیز با بیان اینکه در کنار امر آموزش، فعالیتهای فرهنگی و ورزشی نیز در مدارس شهرستان ادامه دارد، گفت: مرند با دریافت تعداد قابل توجه جایگاههای استانی، رتبه سوم فرهنگی، ورزشی استان را کسب کرده است.
اباذر کاظمی همچنین ضمن اشاره به آمار معلمان شاغل در مدارس مرند خاطرنشان کرد: برای سال تحصیلی پیش رو تعداد ۶۶۳ نفر کمبود نیروی انسانی در شهرستان داریم که باید به نوعی آن را جبران کنیم.
وی همچنین با تاکید بر ضرورت توجه به حقوق شهروندی و والدین توسط آموزش و پرورش گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و والدین، طی سال گذشته و امسال، بیشترین نظارت بر مدارس انجام و در اجرای فعالیتهای آموزشی نیز، تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟