مجلس سالم و انقلابی می تواند جلوی مفاسد را بگیرد


مجلس سالم و انقلابی می تواند جلوی مفاسد را بگیرد

رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم گفت: قوه مقننه و قوه قضائیه که نقش پزشک را در رفع بیماری های اقتصادی دارند، باید با دولت همکاری کرده و مشکلات را درمان کنند.

حجت الاسلام سید علی اکبر حسینی نژاد رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان مجلس یازدهم با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: وقتی که مردم با اعتماد و اعتقاد به چنین مجلسی رأی دادند، به مجلس گذشته، فکر و روش نمایندگان مجلس دهم "نه" گفتند.

وی با اشاره به پیام حضور مردم در انتخابات مجلس یازدهم گفت: مردم با حضور در انتخابات مجلس کنونی انتظار دارند تا نمایندگان نسبت به وظایف خود اعم از نظارت، اصلاح قوانین محکم و راه گشا در حل مشکلات کنونی جامعه و ریل گذاری برای کشور در عرصه های گوناگون، عمل کنند.

رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم با تأکید بر ضرورت تصویب قوانین راهگشا از سوی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مجلس چنین ریل گذاری نکند، در آینده ضربه ای بزرگ خواهیم خورد؛ سستی مجالس و دولت های گذشته سبب بروز مشکلات کنونی کشور شده است.

وی با تأکید بر لزوم جلوگیری از تصویب قوانینی که مورد سوء استفاده قرار می گیرد، افزود: امامین انقلاب و مردم از مجلس انتظار دارند که هم خود نمایندگان مجلس سالم باشند و هم جلوی فساد در مملکت و به خصوص در دستگاه ها را بگیرند و از رخنه و ضعفی که در قوانین وجود دارد، جلوگیری کنند تا از قانون سوء استفاده نشود.

حجت الاسلام حسینی نژاد با اشاره به فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب درباره مشکلات اقتصادی اظهار داشت: این که مقام معظم رهبری مشکلات اقتصادی را بیماری عنوان کردند، تعبیر زیبایی بود؛ با توجه به این که بیماری، عارضی بوده و بیماری ها نتیجه عملکردها است، اکنون مشکلات اقتصادی کشور که بیماری است، بایستی رفع کرد.

وی به اهمیت همکاری مجلس و دستگاه قضا با دولت در راستای رفع مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت: برای مداوای بیماری ها، هم بیمار و هم پزشک باید اقداماتی را انجام دهند؛ مجلس و دولت بایستی اشتباهات زیادی که در گذشته داشته اند را اصلاح کنند و قوه مقننه و قوه قضائیه که نقش پزشک را در رفع این بیماری دارند، باید با دولت همکاری کرده و مشکلات را درمان کنند، در غیر این صورت، اگر اقتصاد مریض ما تبدیل به سرطان شود، لاعلاج می شود.

رییس مجمع نمایندگان طلاب تصریح کرد: اگر مشکلات لاعلاج شود، مشکلاتی اعم از اعتراضات خیابانی، سلب اعتماد نسبت به نظام و عدم شرکت حداکثری در انتخابات پیش خواهد آمد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در راستای حل مشکلات کشور، راهنمایی هایی را به مسؤولان ارائه کرده اند اما متأسفانه برخی از مسؤولان نسبت به اجرای این منویات سهل انگاری می کنند که این فاجعه است./822/ت302/ق

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم