پشتیبانی گوگل استادیا از وضوح تصویر 1440p


پشتیبانی گوگل استادیا از وضوح تصویر 1440p

شرکت گوگل اعلام کرد که سرویس گوگل استادیا از این پس از وضوح تصویر 1440p پشتیبانی می‌کند.

پشتیبانی گوگل استادیا از وضوح تصویر 1440pبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حال حاضر تنها سرویس اختصاصی استریم بازی بر پایه فضای ابری، سرویس گوگل استادیا است. از عرضه این سرویس نزدیک به یک سال می‌گذرد اما از آنجایی که این سرویس اولین سرویس رسمی استریم بازی است که به صورت رسمی در دسترس کاربران قرار گرفته، دارای ایرادات زیادی بوده و شرکت گوگل تمرکز خاصی روی رفع ایرادات و ارتقا این سرویس اشتراکی بازی کرده است. بر اساس آنچه که وبلاگ سرویس استادیا منتشر کرده است، کاربران این سرویس هم اکنون می‌توانند بازی‌های مورد نظر خود را با وضوح 1440p اجرا کنند، این در حالی است که در گذشته بازی‌ها روی کیفیت 1080p اجرا می‌شدند.

پیش زمینه‌های لازم برای اجرای بازی یا کیفیت 1440p

هرچند استفاده از این وضوح تصویر نیازمند چند شرط است که شامل استفاده از یک نمایشگر با وضوح تصویر 1440p تا 4K و حداقل سرعت اینترنت 10Mbps می‌شود؛ این در حالی است که برای اجرای بازی‌ها با کیفیت 4K کاربران احتیاج به سرعت اینترنت 34Mbps خواهند داشت.

پشتیبانی گوگل استادیا از وضوح تصویر 1440p

علاوه بر این گوگل دو عنوان جدید را نیز به فروشگاه استادیا اضافه کرده است که یکی از آن‌ها بازی Jotun: Valhalla Edition با قیمت حدودی ۱۵ دلار و دیگری عنوان Sundered: Eldritch Edition با قیمت حدودی ۲۰ دلار است. همچنین گوگل اعلام کرده که گیمرهایی که اشتراک Pro این سرویس را خریداری کرده‌اند می‌توانند بازی The Elder Scrolls Online را به صورت رایگان از ۱۶ ژوئن اجرا کنند، بازی MMO نیز قرار است به زودی محتوای Morrowing Chapter را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: بازی PUBG به پلتفرم استادیا اضافه شد

در انتها نیز باید گفت که بازی‌های Mortal Kombat 11، PUBG و The Crew 2 قرار است در آینده محتوایی جدید دریافت کنند که تجربه این عناوین را برای گیمرها لذت بخش‌تر خواهند کرد. طبق اعلام گوگل استفاده از وضوح تصویر 1440p برای اجرای عناوین احتیاج به اعمال تغییرات خاصی روی سرویس استادیا افراد نخواهد داشت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان