رونمایی از تویوتا کرولا اپکس ادیشن 2021


تویوتا نسخه جدیدی از سدان کرولا را معرفی کرده است. این خودرو کرولا اپکس ادیشن 2021 نام دارد. وقتی به خودروهای سفارشی و تولید محدود فکر می‌کنید انتظار تیراژ 6 هزار دستگاهی را ندارید اما خب این دقیقا میزان تولید کرولا اپکس ادیشن جدید است. پکیج موردبحث ترکیبی از طراحی خشن‌تر و هندلینگ بهتر بوده … The post رونمایی از تویوتا کرولا اپکس ادیشن 2021...

تویوتا نسخه جدیدی از سدان کرولا را معرفی کرده است. این خودرو کرولا اپکس ادیشن ۲۰۲۱ نام دارد.

رونمایی از تویوتا کرولا اپکس ادیشن 2021

وقتی به خودروهای سفارشی و تولید محدود فکر می‌کنید انتظار تیراژ ۶ هزار دستگاهی را ندارید اما خب این دقیقا میزان تولید کرولا اپکس ادیشن جدید است. پکیج موردبحث ترکیبی از طراحی خشن‌تر و هندلینگ بهتر بوده و می‌توان آن را در مدل‌های SE و XSE سفارش داد.

رونمایی از تویوتا کرولا اپکس ادیشن 2021

تویوتا می‌گوید این بسته جدید ظرفیت‌های پلتفرم TNGA-C، سیستم تعلیق چند اتصالی در عقب و پیشرانه ۲ لیتری دینامیک فورس ۱۶۹ اسب بخاری را به حد اعلای خود رسانده است.

رونمایی از تویوتا کرولا اپکس ادیشن 2021

این پکیج شامل اگزوز اسپورت با خروجی‌های ۳.۵ اینچی از جنس فولاد ضدزنگ و سیستم تعلیق با تنظیمات متمرکز روی پیست است. در سیستم تعلیق یاد شده فنرهای پیچشی جدیدی بکار رفته که چند میلی‌متری از ارتفاع خودرو کاسته‌اند. این تغییرات باعث می‌شود کرولا اپکس ادیشن در سر پیچ‌ها تخت‌تر باقی مانده و پاسخ بهتری از سوی فرمان داشته باشد.

رونمایی از تویوتا کرولا اپکس ادیشن 2021

به‌روزرسانی‌های این خودرو همچنین شامل شوک‌های جدید با فنرهای متمایز، میله‌های پایدار کننده متفاوت و سپرهای جدید می‌باشد. در کل تغییرات رخ داده باعث شده‌اند سفتی سیستم تعلیق ۴۷ درصد در جلو و ۳۳ درصد در عقب افزایش یابد.

این خودرو از رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی سود برده است. سیستم EPS نیز تنظیمات جدیدی دارد.

نیروبخش کرولا اپکس ادیشن ۲۰۲۱ پیشرانه ۲ لیتری دینامیک فورس با قدرت ۱۶۹ اسب بخار است. اکثر مدل‌ها با گیربکس CVT عرضه خواهند شد و تنها ۱۲۰ دستگاه از این خودرو به پیشرانه ۶ سرعته دستی مجهز خواهد بود.

اما آنچه باعث تمایز کرولا اپکس ادیشن با مدل‌های استاندارد می‌شود کیت بدنه مشکی با عناصر برنزی، اسپویلر جلو، دیفیوزر عقب و… می‌باشد. یک اسپویلر در روی صندوق‌عقب نیز وجود دارد. مشتریان می‌توانند این خودرو را با سه رنگ سیمانی، سفید و مشکی سفارش دهند.

رونمایی از تویوتا کرولا اپکس ادیشن 2021

صرف‌نظر از رنگ بدنه، تمامی مدل‌ها دارای آینه‌بغل‌های مشکی هستند. داخل کابین نیز پوشش پارچه‌ای بکار رفته اما مدل‌های XSE دارای پوشش سافتکس مشکی‌رنگ هستند. این مدل همچنین به صندلی‌های جلوی گرم شونده شامل صندلی برقی راننده با تنظیم در ۸ جهت مجهز شده است.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق