موج دوم کرونا با حدود 593 هزار قربانی


موج دوم کرونا با حدود 593 هزار قربانی

کشور‌های آمریکا، برزیل و هند همچنان در صدر بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا در جهان در یک شبانه روز گذشته قرار دارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما‏؛ بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی وورلد مترز از میان ۱۳ میلیون و ۹۴۶ هزار و ۶۳۹ نفر مبتلا به ویروس کرونا، تاکنون ۸ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۷۴۱ نفر بهبود یافته اند و ۵۹۲ هزار و ۶۷۷ نفر فوت کردند.
موج دوم کرونا با حدود 593 هزار قربانی۱۰ کشور آمریکا، برزیل، هند، روسیه، پرو، آفریقای جنوبی، شیلی، مکزیک، اسپانیا و انگلیس همچنان در صدر بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا در جهان قرار دارند.
همچنین در یک شبانه روز گذشته کشور آمریکا با ۷۳ هزار و ۳۸۸ نفر، برزیل با ۴۳ هزار و ۸۲۹ نفر و هند با ۳۵ هزار و ۴۶۸ نفر مبتلای جدید با بیشترین شمار مبتلایان به کووید ۱۹ درگیر هستند.

موج دوم کرونا با حدود 593 هزار قربانی
رکوردزنی آمار روزانه ابتلا به کرونا در آمریکا
به گزارش خبرگزاری رویترز، آمریکا روز پنجشنبه، ۷۵ هزار و ۲۵۵ مورد ابتلا به ویروس کرونا را ثبت کرد که بیشترین میزان ابتلای روزانه از آغاز همه گیری است.

افزایش مبتلایان در مکزیک به بیش از ۳۲۴ هزار نفر
به گزارش خبرگزاری رویترز، وزارت بهداشت مکزیک اعلام کرد، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۳۲۴ هزار و ۴۱ نفر و مجموع شمار جان باختگان به ۳۷ هزار و ۵۷۴ نفر رسیده است.
ثبت ۴۲۸ مورد جدید ابتلا در ایالت ویکتوریا استرالیا
به گزارش خبرگزاری رویترز، نخست وزیر ایالت ویکتوریا در استرالیا اعلام کرد، گزارش ایالتی از ثبت ۴۲۸ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا خبر می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج