استان بوشهر چهار رتبه برتر کشوری درپرسش مهر 20 کسب کرد


استان بوشهر چهار رتبه برتر کشوری درپرسش مهر 20 کسب کرد

بوشهر- ایرنا- سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان بوشهر گفت: کسب چهار رتبه برتر کشوری حاصل تلاش فرهنگیان و دانش آموزان این استان در بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر است.

سید حسن لواسانی فرد روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: در این دوره از مسابقه پرسش مهر رئیس جمهوری سه فرهنگی و یک دانش آموز از استان بوشهر موفق به کسب رتبه‌های کشوری شده‌اند.

وی ادامه داد: این مقام ها از سوی سه نفر از فرهنگیان و یک دانش آموز از استان بوشهر به دست آمده است.

لواسانی فرد اضافه کرد: در بخش فرهنگیان، حسن احمدنیا در رشته مقاله پژوهشی رتبه اول کشوری، فاطمه اسلوبی خواه و حیدر منصوری نیز در رشته شعر به ترتیب رتبه دوم مشترک و سوم مشترک را کسب کردند.

وی افزود: همچنین در بخش دانش آموزی نیز امیرحسین زنده بودی از دبیرستان شهید مطهری شهرستان بوشهر در رشته فیلم کوتاه گرایش مستند موفق به کسب رتبه دوم مشترک شد.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اضافه کرد: در آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۹ رئیس جمهوری با طرح پرسش مهر از دانش آموزان خواست به این پرسش پاسخ دهند که " آیا محیط مدرسه یک محیط دلپذیر، شاد، دلخواه و پرنشاط برای شما هست؟ و "دولت، خانواده، معلمان و خود دانش آموزان چه کار باید بکنند که این محیط شاداب تر، دلپذیرتر و برای دانش آموزان امن‌تر و دوست داشتنی تر شود؟"

وی عنوان کرد: امسال برای نخستین بار در بخش فرهنگیان، آثار از سوی شرکت کنندگان از طریق سامانه همگام به دبیرخانه کشوری مسابقات ارسال شده است.

لواسانی فرد یادآور شد: کنگره پایانی پرسش مهر ۲۰ به صورت مجازی و با حضور رئیس جمهوری برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس