عکس|واکنش عجیب روزنامه کاتالان| رئال مادرید قهرمان VAR


عکس|واکنش عجیب روزنامه کاتالان| رئال مادرید قهرمان VAR

بعد از قهرمانی رئال مادرید در لالیگا روزنامه «اسپورت» کاتالان در چاپ امروز خود، تیتری جنجالی را به کار برده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، جنجالی‌ترین واکنش به قهرمانی رئال مادرید اما از طرف روزنامه اسپورت که در کاتالونیا منتشر می‌شود ابراز شد. اسپورت که یکی از چهار روزنامه ورزشی بزرگ اسپانیا به حساب می‌آید امروز در صفحه اول خود از تیتر جنجالی "مادرید، قهرمان VAR" استفاده کرد.
یکی از این گل‌های بنزما در این دیدار از روی نقطه پنالتی و با تصمیم جنجالی داور برای اهدای این پنالتی به رئال با استفاده از VAR بدست آمد و بهانه‌ای به دست منتقدین رئال داد تا بار دیگر از اتهام طرفداری داوران لالیگا برای اشاره به قهرمانی این تیم استفاده کنند. این روزنامه در یادداشتی که در همین رابط در شماره امروز خود منتشر کرده می‌گوید اشتباهات داوری و ناکامی بارسلونا، از عواملی بودند که سی و چهارمین قهرمانی رئال در لالیگا را رقم زد.

عکس|واکنش عجیب روزنامه کاتالان| رئال مادرید قهرمان VAR

ستین: احساس ما بسیار غم‌انگیز و ناامید کننده است

پیروزی دیشب رئال مقابل ویارئال به لطف پنالتی جنجالی‌ای بدست آمد که تنها عامل جنجالی شدنش عدم برخورد بین چاکلا بازیکن حریف و سرخیو راموس نبود بلکه نحوه شلیک آن هم جنجالی بود. این روزنامه کاتالانی‌ در ادامه می‌گوید ویارئال از آغاز بازی تا دقیقۀ ۸۰ در خواب بودند و در ده دقیقۀ آخر بیدار شدند و تا آخرین ثانیه بازی تیم زیدان را تحت فشار گذاشت.
اگر درخشش معجزه‌آسای تیبو کورتوا در این دقایق نبود ویارئال می‌توانست از این بازی یک امتیاز بدست بیاورد. اما حتی این نتیجه تساوی هم نمی‌توانست مانع از قهرمانی رئال شود چرا که بارسا در آن سوی میدان ۲-۱ مقابل اوساسونا شکست خورده و بدترین نتیجه ممکن را در بدترین زمان بدست آورده بود.

شب گذشته رئال مادرید دیشب موفق شد با دو گل کریم بنزما حریفش ویارئال را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد تا در هفته سی و هفتم لالیگا و یک هفته مانده به پایان فصل قهرمانی خود را در این فصل جشن بگیرد.

زیدان: این لذت بخش ترین قهرمانی ام با رئال است
کد خبر 531626

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...