اردوغان: گروه مینسک 30 سال است که مناقشه قره باغ را رها کرده/ در کنار باکو هستیم


اردوغان: گروه مینسک 30 سال است که مناقشه قره باغ را رها کرده/ در کنار باکو هستیم

شفقنا- رئیس جمهور ترکیه گفت: در حالیکه قره باغ تحت اشغال است، گروه مینسک حدود 25- 30 سال موضوع را روی میز رها کرده است. به گزارش تسنیم، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی در جمع خبرنگاران در خصوص حواشی به راه افتاده درباره تغییر کاربری ایاصوفیه از موزه به مسجد گفت: موضع گیری کشورهای خارجی و واکنش […]

اردوغان: گروه مینسک 30 سال است که مناقشه قره باغ را رها کرده/ در کنار باکو هستیماردوغان: گروه مینسک 30 سال است که مناقشه قره باغ را رها کرده/ در کنار باکو هستیم

شفقنا- رئیس جمهور ترکیه گفت: در حالیکه قره باغ تحت اشغال است، گروه مینسک حدود ۲۵- ۳۰ سال موضوع را روی میز رها کرده است.

به گزارش تسنیم، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی در جمع خبرنگاران در خصوص حواشی به راه افتاده درباره تغییر کاربری ایاصوفیه از موزه به مسجد گفت: موضع گیری کشورهای خارجی و واکنش آنها به این امر تاثیری بر ما ندارد. موضوع ایاصوفیه و روند آن مربوط به حاکمیت ملی خودمان است. ایاصوفیه از این اسارت نجات پیدا کرده است.

وی در خصوص درگیری رخ داده بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان نیز اظهار داشت: برادران خود(جمهوری آذربایجان) را هرگز تنها نخواهیم گذاشت. در حالیکه قره باغ تحت اشغال است، گروه مینسک حدود ۲۵- ۳۰ سال موضوع را روی میز رها کرده است.

رئیس جمهور ترکیه در خصوص حضور این کشور در لیبی نیز گفت: تاکنون هر مسئولیتی در لیبی داشته ایم همان را ادامه خواهیم داد. برادران لیبیاییمان را تنها نمی گذاریم. روابط ما بیش از ۵۰۰ سال قدمت دارد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه یکشنبه 2 اردیبهشت 1403