پورموسوی: تیم فقط به عشق مردم کار می‌کند/ تیم سال بعدم مشخص بود


پورموسوی: تیم فقط به عشق مردم کار می‌کند/ تیم سال بعدم مشخص بود

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: باور کنید قرارداد سال بعد و تیم سال بعدم مشخص بود اما وقتی آقای رضاییان به من گفت وظیفه خودم دانستم به عنوان یک جنوبی اینجا بیایم.

به گزارش ایسنا، سید سیروس پورموسوی جمعه شب پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل شهرخودرو در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: خداراشکر می‌کنیم. این برد را به بازیکنان و بزرگان تیم و مردم بزرگ جم تقدیم می‌کنم. از آقای خرمدل مدیرعامل منطقه ویژه پارس، استاندار، فرماندار و شورای شهر تشکر می‌کنم که در چند روز گذشته به تیم نزدیک شدند و کمک می‌کنند. امیدوار هستم که کمک‌هایشان مداوم باشد. این بازیکنان فقط به عشق مردم کار می‌کنند و بزرگان تیم همت کردند و تیم را جمع‌ و جور کردند تا حاشیه‌ای به پارس وارد نشود و خداراشکر توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

او ادامه داد: دیروز اولین صحبتی که با بازیکنان‌مان داشتم گفتم به اینجا آمدم تا به کمک شما، هواداران و مسئولان باید جایگاه‌مان تک رقمی شوند چرا که ما بازیکنان بزرگی داریم. متاسفانه باتوجه به مشکلاتی که داشتیم مقداری از لحاظ ذهنی درگیر شده بودند اما اکنون هم قسم شدند که جایگاه تیم را از جایی که هست بهتر کنند.

سرمربی پارس جنوبی جم درباره قراردادش گفت: ان‌شاءالله فصل بعد هم اینجا هستم و از نیروهای بومی‌ این استان استفاده خواهیم کرد. استان بوشهر در بخش استعدادها توانایی‌های زیادی دارد اما باید از بازیکنان باتجربه هم استفاده کنیم. طبق صحبت‌هایی که انجام دادیم برنامه بلند مدتی دادیم.

او اضافه کرد: باورکنید قرارداد سال بعد و تیم سال بعدم مشخص بود اما وقتی آقای رضاییان به من گفت وظیفه خودم دانستم به عنوان یک جنوبی اینجا بیایم و هرکاری که از دستم بر بیاید انجام دهم. واقعا شرایط سخت بود و بازی با تیم بزرگ شهرخودرو راحت نبود اما بازیکنان‌مان بزرگ هستند و به آن‌ها اعتماد کردم.

پورموسوی در رابطه با داوری گفت: داوری خوب بود اما باتوجه به اعتراض نیمکت حریف کمی تحت تاثیر قرار گرفته بود اما در کل مشکل خاصی نبود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...