شیائومی می بند 4 سی با درگاه شارژ USB-A و قیمت ارزان معرفی شد


شیائومی می بند 4 سی با درگاه شارژ USB-A و قیمت ارزان معرفی شد

شیائومی چند ماه قبل، ردمی بند را با درگاه USB-A برای شارژ مستقیم معرفی کرد. حالا شیائومی می بند 4 سی – Xiaomi Mi Band 4C با همین ویژگی از راه رسیده و بازار تایوان، نخستین توقفگاه آن است. به رغم قیمت پایین‌تر، دستبند جدید از برخی جهات نسبت به شیائومی می بند 4 برتری... نوشته شیائومی می بند 4 سی با درگاه شارژ USB-A و قیمت ارزان معرفی شد اولین بار...

شیائومی چند ماه قبل، ردمی بند را با درگاه USB-A برای شارژ مستقیم معرفی کرد. حالا شیائومی می بند ۴ سی – Xiaomi Mi Band 4C با همین ویژگی از راه رسیده و بازار تایوان، نخستین توقفگاه آن است.

به رغم قیمت پایین‌تر، دستبند جدید از برخی جهات نسبت به شیائومی می بند ۴ برتری دارد. مثلا باید به وجود نمایشگر OLED بزرگ‌تر در می بند ۴ سی و درگاه USB-A یکپارچه اشاره کنیم که کاربران را از شارژر یا کابل‌های اضافه بی‌نیاز می‌سازد.

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; }

البته باتری این گجت تا ۱۴ روز شارژدهی دارد که نسبت به عمر باتری ۲۰ روزه می بند ۴ کمتر است؛ اما باز هم دوام قابل قبولی دارد. همچنین از NFC پشتیبانی نمی‌کند؛ قابلیتی که در می اسمارت بند ۴ هم وجود نداشت.

قیمت شیائومی می بند ۴ سی

این دستبند جدید در تایوان با قیمتی معادل ۱۷ دلار به فروش می‌رسد؛ یعنی حدود ۳۳ درصد ارزان‌تر از می بند ۴ شیائومی!

هم‌اکنون امکان خریداری آن با رنگ‌بندی نارنجی، مشکی، آبی و سبز زیتونی در هنگ‌کنگ هم وجود دارد. همچنین بند گجت قابل تعویض است و خرید یک بند اضافه همراه با آن، ۱۸.۵ دلار هزینه برمی‌دارد. شیائومی آپشن دیگری راه هم ارائه داده است که شامل خرید Mi Band 4C و سه بند اضافه با رنگ‌بندی کامل می‌شود؛ همه‌ی این‌ها در ازای پرداخت مبلغی کمتر از ۲۲ دلار!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی