احتمال طغیان رودخانه کرج/کنار رودخانه‌ها اتراق نکنید!


احتمال طغیان رودخانه کرج/کنار رودخانه‌ها اتراق نکنید!

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای البرز با اشاره به احتمال طغیان رودخانه‌های استان طی هفته جاری، از گردشگران و مسافران خواست از اتراق در اطراف رودخانه‌ها به خصوص رودخانه کرج خودداری کنند.

عباسعلی کیخایی در گفت و گو با ایسنا، گفت: پیش‌بینی‌های هواشناسی از احتمال بارش‌های فصلی و سیلابی شدن رودخانه‌های استان البرز طی هفته جاری حکایت دارد.

کیخایی افزود: با توجه به خطر طغیان رودخانه‌ها به خصوص رودخانه کرج در این شرایط جوی، از مسافران و گردشگران تقاضا داریم برای حفظ جان خود و خانواده خود از تردد، توقف و اتراق در کنار رودخانه‌های استان خودداری کنند.

وی با بیان اینکه اخیراً چند نفر در رودخانه کرج جان خود را از دست داده‌اند گفت: این افراد علی‌رغم ممنوعیت شنا در رودخانه به دلیل خطرات جانی، وارد آب شده بودند اما در شرایط جوی که پیش‌بینی شده اسکان در کنار رودخانه هم به دلیل احتمال طغیان آب خطرناک است.

کیخایی در پایان با بیان اینکه شرکت آب منطقه‌ای در قالب پلاکاردهای مجاور رودخانه، کلیپ‌ها و اخطارهای منتشر شده در رسانه‌ها و حضور گشت‌های این سازمان در سرتاسر رودخانه هشدارهای لازم را داده است، گفت: متأسفانه بسیاری از افراد به این هشدارها بی توجهی می‌کنند و حتی با گشت‌های آب منطقه‌ای که برای آگاه‌سازی در خصوص خطرات رودخانه تذکر می‌دهند هم درگیر می‌شوند، حتی مشاهده شده برخی گردشگران از بنرها و پلاکاردهای نصب شده در اطراف رودخانه به عنوان زیرانداز استفاده می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی