همسران سابق جانی دپ از او حمایت کردند! + عکس


همسران سابق جانی دپ از او حمایت کردند! + عکس

در جریان دادگاه جانی دپ و امبر هرد، ویونا رایدر و ونسا پارادیس همسران سابق جانی دپ متن حمایت خودشان…

در جریان دادگاه جانی دپ و امبر هرد، ویونا رایدر و ونسا پارادیس همسران سابق جانی دپ متن حمایت خودشان را به دادگاه فرستادند و از جانی دپ حمایت کردند

همسر سابق جانی دپ: او هرگز با کسی با خشونت و تحقیر رفتار نکرده است

پیش از این قرار بود، همسران سابق جانی دپ (جلسه ششم دادگاه جانی دپ و امبر هرد) به عنوان شاهد در دادگاه حضور یابند؛ اما وکلای جانی دپ اعلام کردند، به دلیل شهادت دستیار امبر هرد دیگر حضور آن‌ها لازم نیست.

شهادت دستیار امبر هرد علیه او در دادگاه

گفتنی است، کیت جیمز، دستیار امبر هرد (پنجمین جلسه دادگاه جانی دپ و امبر هرد) در دادگاه اعلام کرده، مورد خشونت جنسی قرار گرفته است! او در این باره گفته است: “زمانی که ۲۶ سالم بود در سفرهایی که به برزیل می‌رفتم، مورد تجاوز شدید و تهدید با چاقو قرار گرفتم و امبر هرد، داستان و ماجرای تجاوز مرا تغییر داد و از این ماجرا به نفع خودش استفاده کرد”.

همسران سابق جانی دپ از او حمایت کردند! + عکس
جلسه ششم دادگاه جانی دپ و امبر هرد

بر همین اساس، وکلای جانی دپ (لی‌لی رز دپ حق دفاع از پدرش جانی دپ را ندارد!) این اعتراف را به نفع خود می‌دانند و حضور همسران جانی دپ در دادگاه را دیگر الزامی ندانسته‌اند. با این حال، ویونا رایدر و ونسا پارادیس متن حمایت خودشان را به دادگاه فرستادند و از جانی دپ حمایت کردند.

حمایت ویونا رادیر از جانی دپ

ویونا رادیر در حمایت از جانی دپ گفت: “من ۴ سال با جانی دپ بودم و از اتهاماتی که امبر هرد به او زده مطلع هستم. من جانی را به عنوان یک دوست می‌شناسم. جانی کسی است که روی او بارها حساب کرده‌ام، رابطه‌ای که با او داشتم بهترین و مهم‌ترین جزء زندگی من است. من زمانی که این اتهامات را شنیدم، واقعا گیج شدم!

همسران سابق جانی دپ از او حمایت کردند! + عکس
جانی دپ و همسر سابقش ویونا رادیر

این که می‌گویند، جانی فردی بسیار خشن است اصلا واقعیت ندارد؛ من او را می‌شناختم و دوستش داشتم. او هرگز نسبت به من خشن نبود و هیچ وقت با من با اهانت‌ صحبت نکرد. من جانی را به عنوان یک مرد خوب می‌شناسم. او هرگز با کسی با خشونت و تحقیر رفتار نکرده است”.

حمایت ونسا پارادیس از جانی دپ

ونسا پارادیس هم در حمایت از جانی دپ نوشته بود: “من سال‌ها با جانی دپ بودم. ۲۵ سال است او را می‌شناسم و ۱۴ سال با هم زندگی کردیم و دو فرزند داریم. او مردی مهربان، پدری دلسوز، سخاوتمند و بی‌خشونت است.

همسران سابق جانی دپ از او حمایت کردند! + عکس
جانی دپ و همسرش سابقش ونسا پارادیس

با همه آدم‌ها، بازیگران، کارگردان‌ها و کلیه خدمه‌ها فروتن است و به همه احترام می‌گذارد و یکی از بهترین بازیگرانی است که دیده‌ام. جانی هیچ گاه با من با خشونت رفتار نکرد. این اظهارات واقعا ظالمانه است و به حرفه او آسیب‌زده است. متاسفانه مردم هم این اتهامات را باور کردند و این بسیار ناراحت‌کننده است. او در تمام زندگی با مردم سخاوتمندانه رفتار کرده است”.

حمایت سامانتا مک میلن از جانی دپ

سامانتا مک میلن، استالیست هالیوود در جایگاه شاهد برای حمایت از جانی دپ گفته، فردای آن روزی که امبر هرد (جزئیاتی از دومین روز دادگاه جانی دپ و امبر هرد)، جانی دپ را متهم به ضرب و شتم کرده هیچ اثری از جای زخم یا کبودی روی بدن امبر ندیده است. او حتی اذعان داشته روز بعد هم امبر را در خیابان، زیر نور آفتاب و بدون آرایش دیده و باز هم اثری از زخم یا کبودی روی صورت او ندیده است!

بیشتر بدانید : کتک خوردن جانی دپ از همسرش امبر هرد چگونه به اثبات رسید؟! + تصاویر

بیشتر بدانید : ماجرای دعوای جانی دپ و امبر هرد/ آیا به جانی دپ ظلم شده؟!

بیشتر بدانید : عشق امبر هرد به جانی دپ!! / پیام های عاشقانه امبرهرد برای همسرش

بیشتر بدانید : جانی دپ: امبر هرد با سیگار من را سوزاند و انگشتم را قطع کرد!! + عکس مدرک



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: cigatech.ir


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...