عصبانیت مکس دیوانه از راننده ایرانی!


تمرین اول گرندپری مجارستان در پیست هانگارورینگ در بوداپست برگزار شد و مرسدس‌ها باز هم جلوتر از ریسینگ پوینت پیشتاز این تمرین بودند.به گزارش تابناک ورزشی، اولین تمرین از گرندپری مجارستان در سایه‌ی شایعه‌ی...

تمرین اول گرندپری مجارستان در پیست هانگارورینگ در بوداپست برگزار شد و مرسدس‌ها باز هم جلوتر از ریسینگ پوینت پیشتاز این تمرین بودند.

به گزارش تابناک ورزشی، اولین تمرین از گرندپری مجارستان در سایه‌ی شایعه‌ی پیوستن سباستین وتل به تیم استون مارتین (ریسینگ پوینت فعلی) در سال 2021 استارت خورد. گفته می‌شود که ریسینگ‌پوینت از هفته‌ها پیش در حال مذاکره با وتل بوده و دو طرف به توافق رسیده‌اند. ریسینگ پوینت قصد دارد چکو پرز راننده‌ی باتجربه‌تر خود را کنار گذاشته و با وتل و استرول در فصل 2021 شرکت کند.در همین رابطه رییس‌جمهور سابق مکزیک، فلیپه کالدرون کمپینی در حمایت از چکو به راه انداخته تا شاید بتواند ریسینگ پوینت را برای حفظ پرز تحت فشار بگذارد.

عصبانیت مکس دیوانه از راننده ایرانی!


در زیر آسمان ابری بوداپست در پیست هانگارورینگ که برای لحظاتی شاهد بارش باران نیز بود تمرین اول با یک و دوی مرسدس‌ها به اتمام رسید و لوییس همیلتون با 0.086 ثانیه فاصله با والتری بوتاس پیشتاز تمرین اول بود و چکو پرز در رده‌ی سوم قرار گرفت. نکته‌ی جالب اینکه سریع‌ترین دور همیلتون با لاستیک هارد و دورهای سریع بوتاس و پرز با لاستیک‌های مدیوم و سافت بود که ترکیب سریع‌تری از هارد هستند.

لنس استرول دیگر راننده‌ی ریسینگ پوینت نیز در ادامه‌ی روند خوب تمرینات و تایم‌گیری این تیم، در رده‌ی چهارم قرار گرفت و دنیل ریکاردو از رنو پنجمین رانند‌ه‌ی سریع تمرین اول بود.فراری‌ها با وتل و لکلرک جلوتر از مکس ورستپن که حسابی از سد شدن راهش توسط لطیفی راننده ایرانی تیم مک لارن در دور سریعش عصبانی شده بود، در رده‌های پنجم و ششم قرار گرفتند.

عصبانیت مکس دیوانه از راننده ایرانی!

لاندو نوریس و استبان اوکون نفرات نهم و دهم بودند. کارلوس ساینز با تنها 0.06 فاصله با اوکون جلوتر از مگنوسن در رده‎ی یازدهم قرار گرفت و سریع‎ترین دور الکس آلبون او را تنها به جایگاه سیزدهم رساند، البته آلبون در این تمرین قطعات جدیدی را در بال عقب ماشین ردبول تست می‌کرد.

عصبانیت مکس دیوانه از راننده ایرانی!


دو راننده‌ی ویلیامز که دیروز اعلام شد در سال 2021 نیز برای این تیم رانندگی خواهند کرد در دقایق اولیه‌ی تمرین توانستد بین ده راننده‌ی برتر قرار بگیرند، اما در نهایت نیکلاس لطیفی در رده‌ی پانزدهم و جورج راسل در رده‌ی هجدهم تمرین اول را به پایان بردند. یک نتیجه‌ خوب برای لطیفی.

عصبانیت مکس دیوانه از راننده ایرانی!

برای تمرین دوم که از ساعت 17:30 آغاز می‌شود پیشبینی باران شده است.

منبع: ورزش سه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان