مورینیو: من می‌دانم که بهترین بازیکنان جهان کجا هستند


مورینیو: من می‌دانم که بهترین بازیکنان جهان کجا هستند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال تاتنهام گفت: من می‌دانم که بهترین بازیکنان جهان کجا هستند و اگر با هم بشینیم و قهوه‌ای بنوشیم، می‌توانم لیست کوتاهی از بهترین بازیکنان جهان را به شما ارائه دهم.

تیم فوتبال تاتنهام، فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد و سرمربی این تیم می‌خواهد برای حضور در نقل و انتقالات، واقع بینانه عمل کند.

«ژوزه مورینیو» در خصوص سختی جذب بازیکنان جدید و با کیفیت با توجه به عدم حضور تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا، تصریح کرد: این کار برای بعضی از باشگاه‌ها آسان است زیرا شما قوانین را می‌شکنید و با پول خرج کردن، بازیکنان گران قیمت را خریداری می‌کنید. برای برخی از باشگاه‌های دیگر نیز این کار سخت است چرا که شما قوانین را رعایت می‌کنید و این موضوع را پیچیده‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: قبل از آمدن به تاتنهام هم می‌دانستم که این تیم چه روشی را دنبال می‌کند و با افراد زیادی نیز در این خصوص مشورت کردم. ما ۱۵ امتیاز برای حضور در لیگ قهرمانان فاصله داشتیم و عدم حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان برای من جای تعجب نداشت.

آقا خاص افزود: من می‌دانم که بهترین بازیکنان جهان کجا هستند. اگر با هم بشینیم و قهوه‌ای بنوشیم، می‌توانم لیست کوتاهی از بهترین بازیکنان جهان را به شما ارائه دهم اما مهمترین چیز این است که واقع بین باشید. باید فرصت‌های بازار نقل و انتقالات را تجزیه و تحلیل کنید، باشگاه هایی که مایل به فروش بازیکن هستند را شناسایی کرده و بازیکنانی که سال‌های آخر قرارداد خود را سپری می‌کنند را پیدا کنید.

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام تصریح کرد: نیاز و علاقه‌مندی‌های باشگاه را می‌دانم. من به طور دقیق می‌دانم که چگونه واقع‌بین باشیم. باشگاه نیز من را به خوبی می‌شناسد و فکر می‌کنم که کار با من بسیار آسان است. عملگرا هستم و دوست دارم گزارشاتم را به باشگاه ارائه دهم. برای من همه چیز نوشته شده است. من و تاتنهام با همدیگر خوب هستیم زیرا همدیگر را به خوبی درک می‌کنیم.

مورینیو: من می‌دانم که بهترین بازیکنان جهان کجا هستند


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دشمن دائماً در حال توطئه است و از روش‌ های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌ کند