گوگل مشغول آماده‌سازی نوار ایموجی برای اپلیکیشن Gboard است


17 جولای مصادف با روز جهانی ایموجی است و گوگل نیز به نوبه خود این مناسبت را جشن می‌گیرد. در این راستا نوار میان‌بر ایموجی به اپلیکیشن صفحه‌کلید اختصاصی کمپانی موسوم به Gboard افزوده می‌شود. بر اساس محتوای فایل gif منتشر شده توسط وبسایت Engadget این نوار دقیقا در بخش فوقانی نوار اصلاح خودکار/امکانات ظاهر خواهد شد؛ نواری که در صورت فعال‌سازی توسط...

17 جولای مصادف با روز جهانی ایموجی است و گوگل نیز به نوبه خود این مناسبت را جشن می‌گیرد. در این راستا نوار میان‌بر ایموجی به اپلیکیشن صفحه‌کلید اختصاصی کمپانی موسوم به Gboard افزوده می‌شود. بر اساس محتوای فایل gif منتشر شده توسط وبسایت Engadget این نوار دقیقا در بخش فوقانی نوار اصلاح خودکار/امکانات ظاهر خواهد شد؛ نواری که در صورت فعال‌سازی توسط کاربران در قسمت فوقانی نوار اعداد قابل رویت خواهد بود.

گوگل مشغول آماده‌سازی نوار ایموجی برای اپلیکیشن Gboard است

در حال حاضر ایموجی‌های داخل Gboard به‌صورت نسبتا مبتدیانه باز می‌شوند. بدین منظور کاربر بایستی دکمه ویرگول در حد فاصل بین دکمه‌های نماد و زبان را برای مدت زمانی طولانی فشار دهد. بدین‌ترتیب پنل ایموجی باز می‌شود. در ادامه گزینه‌ای برای مشاهده ایموجی‌های موردنظر وجود دارد. همچنین کاربران به آسانی می‌توانند از موتور جستجو استفاده کنند؛ قابلیتی که کارآیی آن به‌مراتب بالاتر از حد مورد انتظار است.

گوگل مشغول آماده‌سازی نوار ایموجی برای اپلیکیشن Gboard است

گوگل به منظور بهبود هرچه بیش‌تر این متد ارتباطی پیشرفته و شگفت‌انگیز قصد دارد تا از 117 ایموجی جدید شامل “شخصی که با شیشه به یک نوزاد غذا می‌دهد”، “یک فرد دارای حجاب”، “فردی با لباس رسمی” و “یک شکلک خندان با اشک‌هایی از سر شادی” رونمایی کند. همچنین چندین ایموجی دستی نظیر “حالت نیشگون با استفاده از انگشتان” نیز وجود دارند. این ایموجی‌ها به‌طور معمول تحت‌عنوان “دست ایتالیایی” شناخته می‌شوند و در دستگاه‌های اپلی مجهز به سیستم‌عامل iOS 14 نیز قابل دسترس هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روش‌های نوین مقابله با آلودگی صوتی در شهرها؛ از فواره‌های صوتی تا کاشت درخت