47 قطعه زمین صنعتی راکد در شهرک‌ صنعتی چهارمحال و بختیاری تعیین تکلیف شد


47 قطعه زمین صنعتی راکد در شهرک‌ صنعتی چهارمحال و بختیاری تعیین تکلیف شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور رفع مشکل زمین‌های صنعتی راکد،47 قطعه زمین به مساحت 5.8 هکتار در شهرک ‌های صنعتی استان با رای هیات حل اختلاف تعیین تکلیف شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری، حمیدرضا فلاح اظهار داشت: جلسه‌ هیات حل اختلاف و داوری برای تعیین تکلیف زمین‌های صنعتی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان برگزار شد، که با توجه به هزینه‌های دولت برای آماده‌سازی زمین‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی در صورت اخذ نکردن پروانه‌ بهره‌برداری از سوی سرمایه‌گذار بر مبنای برنامه‌ زمان‌بندی، موضوع تعیین تکلیف زمین‌ها در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: این وسعت زمین صنعتی تعیین تکلیف شده در شهرک‌های صنعتی شهرکرد، بروجن، لردگان، هفشجان، بلداجی، فرادنبه، فرخشهر، سامان۲ و نواحی صنعتی گندمان و شوراب بررسی و به صدور رأی منتهی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: آرای صادره شامل ۲۷ رای فسخ قطعی، ۱۹ رای استمهال و یک رأی انصراف است که با توجه به جایگاه قانونی هیات حل اختلاف و داوری لازم الاجرا است.

فلاح گفت: چهارمحال و بختیاری دارای ۲۹ شهرک و ناحیه‌ صنعتی مصوب است که در ۲۱ مورد، تمامی‌ شرایط زیرساختی برای واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولیدی، خدماتی و صنفی فراهم است.

وی از صدور سند مالکیت برای ۹۹ درصد از مالکان در شهرک صنعتی استان خبر داد و افزود:با تمهیدات اندیشده شده همه اراضی صنعتی واقع در شهرکهای صنعتی صاحب سند مالکینت خواهند شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی افزون بر ۹۷۹ هزار نفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس