سکه از مرز 11 میلیون تومان گذشت


سکه از مرز 11 میلیون تومان گذشت

سکه تمام بهار آزادی در بازار امرور (شنبه) به رکورد تازه‌ای دست پیدا کرد و به قیمت 11 میلیون و 150 هزار تومان معامله شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بهای طلا و سکه در بازار امروز (شنبه، ۲۸ تیر) همچنان به رکورد شکنی های خود ادامه داد و سکه تمام بهار آزادی کانال ۱۱ میلیونی را هم تجربه کرد. در این بازار، بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه با گذر از مرز ۱۱ میلیون تومان، به قیمت ۱۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به فروش رسید. در ادامه این روند سکه تمام طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تعیین قیمت خورد.

در بازار امروز، طلای خام ۱۸ عیار هم به ازای هر گرم یک میلیون و ۷۴ هزار تومان معامله شد. هر مثقال طلا نیز چهار میلیون و ۶۵۴ هزار تومان به فروش رسید.

این در حالی است که صبح امروز هر گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 37 هزار تومان، هر گرم طلای 24 عیار یک میلیون و 382 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم 10 میلیون و 248 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 908 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 5 میلیون و 450 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 3 میلیون و 230 هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و 750 هزار تومان ارزشگذاری شده بود./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند