60 بسته معیشتی به همت فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) توزیع شد


60 بسته معیشتی به همت فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) توزیع شد

جبارزاده گفت: 35 بسته معیشتی به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (علیه السلام) تهیه و آماده سازی و در بین نیازمندان توزیع شد.

«وحید جبارزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 60 بسته معیشتی به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (علیه السلام) تهیه و آماده سازی و در بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (علیه السلام) تصریح کرد: این بسته شامل برنج، رب گوجه فرنگی، روغن مایع، نخود، تن ماهی، ماکارونی و میوه نوبار فصلی است.

این مقام مسئول اظهار داشت: این بسته ها در بین خانوارهای شناسایی شده در سایر محلات همجوار و حاشیه شهر با مشارکت خیرین و به همت اعضای گروه جهادی پایگاه و کانون مسجد آقاکاظم توزیع شد.

جبارزاده ادامه داد: خیرین و علاقمندان می توانند برای کمک به توزیع بسته معیشتی در عید سعید قربان کمک های مردمی خود را مرکز نیکوکاری مسجد آقاکاظم اهدا کنند.

وی خاطر نشان کرد: تمامی فعالیت های خداپسندانه این کانون با شعار «انتظار فرج» و دعا برای ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) صورت می گیرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (علیه السلام) افزود: مشارکت هموطنان در این اقدام های خداپسندانه می تواند امر خیر برای خشنودی خداوند متعال باشد.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی